مطالب مرتبط:
تور خبری راویان پیشرفت از پروژه های نهضت ملی مسکن - کرمانشاه
روند امیدوارانه خانه دار شدن کرمانشاهیان/ پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن مطلوب است
کمبود اراضی در پروژه های نهضت ملی مسکن جدی تر شد
بزودی ساخت واحدهای مسکن خبرنگاران در کرمانشاه آغاز می شود
پرداخت 75 هزار میلیارد تومان از تعهد قرارداد نهضت ملی مسکن از سوی بانک مسکن/ حمایت از دانش بنیان ها و تمرکز بر معماری ایرانی اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 19:252024-02-01اقتصادي

پایان خوش بازدید خبرنگاران کرمانشاه از پروژه های نهضت ملی مسکن


خبرنگاران کرمانشاه از پنج طرح مسکن ملی در قالب اردو یک روزه راهیان پیشرفت که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و رییس بسیج رسانه استان برگزار شد بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

- الماسی اشاره ای هم به ایجاد دهکده شهری داشت و گفت: در راستای مهاجرت معکوس از شهر به روستا قطعات زمین 350 تا 500 متری واگذار می شود.

*پروژه پادگان توحید کارکنان سپاه 1405 تحویل داده می شود مقصد بعدی خبرنگاران پروژه 9 هکتاری امید(پادگان توحید) وقع در ابتدای شهرک دانش بود که در 8 بلوک، 448 واحدی توسط بنیاد تعاون سپاه با تسهیلات 550 میلیون تومانی(متقاضیان) در حال ساخت بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه سرعت پروژه امید را خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت 30 درصدی برخوردار است.

*بازدید خبرنگاران از پرو ژه های نهضت ملی مسکن کرمانشاه وی زمان تحویل پروژه را سال 1405 اعلام کرد و افزود: تعداد طبقات در 7 طبقه مسکونی و 2 طبقه پارکینگ در حال ساخت است.

وی متراژ واحدهای را با احتساب آسانسور، پارک و مشاعات 168 متر عنوان کرد و افزود: تیم مشاورین ناظر و پیمانکاران در محل پروژه مستقر هستند، مرحله به مرحله پروژه را در راستای مقاوم سازی و.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی - خبرنگاران - کرمانشاه - بازدید خبرنگاران - پروژه - مدیرکل راه و شهرسازی استان - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

پایان خوش بازدید خبرنگاران کرمانشاه از پروژه های نهضت ملی مسکن

پایان خوش بازدید خبرنگاران کرمانشاه از پروژه های نهضت ملی مسکن