مطالب مرتبط:
ضرغامی در حاشیه جلسه دولت: پای فردوسی پور ایستاده ام
سکانسی طنز از سریال در حاشیه /فقط خنده های سید جواد رضویان
در حاشیه جلسه هیئت دولت
حمید وکیلی حاشیه جلسه هیأت دولت
حاشیه جلسه هیات دولت - 4 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 18:302024-01-24اقتصادي

سند به کدام حاشیه نشینان داده می شود؟


حدود 10 درصد از ساکنین سکونتگاه های غیررسمی فاقد سند هستند که می توانند با مراجعه به سامانه شرکت بازآفرینی شهری ایران نسبت به ثبت تقاضای خود برای دریافت سند مالکیت اقدام کنند.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 10 درصد از ساکنین سکونتگاه های غیررسمی فاقد سند هستند که می توانند با مراجعه به سامانه شرکت بازآفرینی شهری ایران نسبت به ثبت تقاضای خود برای دریافت سند مالکیت اقدام کنند.

البته صدور سند برای زمین هایی است که تا قبل از اول فروردین 1394 ساخت و ساز در آنها انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آیینی - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران - اظهار کرد: برای دریافت پروانه ساختمانی برای نوسازی و مقاوم سازی در محلات حاشیه ای نیاز به سند مالکیت است تا بر اساس آن متقاضیان بتوانند پروانه ساخت و تسهیلات نوسازی دریافت کنند.

وی در گفت وگو با شبکه رادیویی افزود: بر اساس بند م تبصره 11 قانون بودجه امسال، متقاضیان دریافت سند در سکونتگاه های غیررسمی و بند ک تبصره 11 قانون بودجه سال گذشته، تمامی ساکنین 1153 محله حاشیه ای در 110 شهر کشور شامل محله هایی که خارج از نظام برنامه ریزی شهری، بدون مجوز ساخت و ساز ساخته شده اند، می توانند در راستای نوسازی بنای فرسوده خود اقدام به دریافت سند کنند.


برچسب ها: شرکت بازآفرینی شهری ایران - شرکت بازآفرینی شهری - بازآفرینی شهری - سکونتگاه های غیررسمی - سند مالکیت - بازآفرینی - معاون وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

سند به کدام حاشیه نشینان داده می شود؟

سند به کدام حاشیه نشینان داده می شود؟