مطالب مرتبط:
فیلم| پاسخ مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس با خبرنگار واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس
انتقاد بازنشستگان آموزش و پرورش/ نامه تند به مدیرعامل صندوق بازنشستگی
لزوم ایجاد امکان جذب دانش آموختگان رشته های الهیات در آموزش و پرورش
استاندار همدان: جایگاه آموزش و پرورش بالاترین جایگاه تربیتی است
فرشید قاسمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-24اجتماعي

تدوین دانش نامه نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تاریخ شفاهی آقامیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در دوران دفاع مقدس آماده چاپ است که اگر مورد حمایت قرار گیرد دانشنامه ای از نقش آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در نشست با حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش مجموعه موفقی در حوزه ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان مازندران است و با قوت جهادی مدیران پیشکسوت پیش می رود.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش تعیین کننده در دفاع مقدس داشت و اگر بخواهیم نقش آموزش و پرورش در جنگ را بررسی کنیم باید از خطوط مقدم تا مدارس را بررسی داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش 20 درصد از شهدای استان مازندران را به خود اختصاص داده است، گفت: همچنین 30 درصد از رزمندگان جبهه ها را آموزش و پرورش تشکیل داد؛ مدارس رزمندگان یکی دیگر از افتخارات آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس بود.

  سلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش در ستاد پشتیبانی جنگ بسیار فعال و کارآمد بود، ادامه داد: جهاد مدارس از سال 1361 در مدارس فعال بود و آمو


برچسب ها: آموزش و پرورش - دفاع مقدس - مازندران - مدیرکل حفظ آثار - آموزش و پرورش مازندران - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دانش نامه نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس

تدوین دانش نامه نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس