مطالب مرتبط:
دولت تسهیل تامین مالی بنگاه های تولیدی را در دستور کار قرار دهد
دولت رییسی یک رکورد دیگر اقتصادی را جابجا کرد +عکس
رییسی هیچ حزبی ندارد/ اعضای دولت از هیچ لیست انتخاباتی حمایت نمی کنند
طعنه سنگین نماینده ردصلاحیت شده به دولت رییسی/ «کوروش کمپانی» گوشه کوچکی از آن فساد بزرگ است
طعنه سنگین نماینده ردصلاحیت شده به دولت رییسی/ «کوروش کمپانی» گوشه کوچکی از آن فساد بزرگ است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 12:102024-02-18سياسي

دستور جدید رییسی به هیات دولت


«دولت در انتخابات هیچ دخالتی نخواهد کرد و حتی به اعضای دولت تاکید کردند از هیچ لیست یا حزب و فهرستی در انتخابات حمایت نکنند.

» -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی با تاکید بر اینکه ابراهیم رییسی هیچ حزبی ندارد، گفت: رییس جمهور به اعضای دولت تاکید کردند از هیچ لیست؛ فهرست یا حزبی در انتخابات پیش رو حمایت نکنند.

  سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه خانه گفت و گوی آزاد انتخاباتی که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: یازدهم اسفند ماه جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم؛ براین اساس افرادی که احساس مسولیت می کنند، بکوشند تا میزان مشارکت در این انتخابات افزایش یابد چراکه این مشارکت می تواند تبعات داخلی، منطقه ای و جهانی داشته باشد؛ بنابراین افرادی که دل در گروی عظمت کشور دارند در جهت افزایش مشارکت حداکثری تلاش خواهند کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به وجود سه و نیم میلیون رای اولی در انتخابات پیش رو گفت: امیدواریم میزان مشارکت از انتخابات سال 98 که حدود 42 درصد و در انتخابات رییس جمهوری که 49 درصد بود، افزایش یابد چراکه سرمایه اجتماعی و میزان حقانیت نظام طی این مدت بیشتر شده است.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - معاون پارلمانی رییس جمهور - رییس جمهور - مشارکت - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دستور جدید رییسی به هیات دولت

دستور جدید رییسی به هیات دولت