مطالب مرتبط:
رشد 100درصدی حضور کهگیلویه و بویراحمدی ها در مراسم اعتکاف امسال
آمار معتکفین در کهگیلویه و بویراحمد 100 درصد افزایش یافت
بیش از 14 هزار بوشهری در اعتکاف امسال شرکت کردند/ رشد 2 برابری اعتکاف
فیلم/ عملیات برف روبی در جاده های کهگیلویه و بویراحمد
بهره برداری از 589 طرح مهم زیربنایی وامیدآفرین در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 14:402024-01-27سياسي

رشد 100درصدی معتکفین امسال در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور7200 نفر خواهر و برادر معتکف با رشد 100 درصدی در 96 مسجد این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور7200 نفر خواهر و برادر معتکف با رشد 100 درصدی در 96 مسجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدرضا افتخاری روز شنبه هفتم بهمن 1402 در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت گونه حضرت زینب سلام الله علیها و اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف به خصوص نوجوانان در مراسم اعتکاف و رشد 100 در صدی نسبت به سالهای گذشته گفت: مراسم معنوی اعتکاف یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تقویت مبانی اعتقادی و طراوت معنوی است که شایسته هست به بهترین صورت پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته رشد صدرصدی داشته ایم، اظهارکرد: امسال هفت هزار و 200 خواهر و برادر در 94 مسجد استان معتکف شدند که از این تعداد سه هزار و 832 دانش آموز و نوجوان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تقریبا از هر 110 نفر جمعیت استان یک نفر معتکف بوده که این رویش مایه برکت وامیدورای برای آینده نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افتخاری با اشاره به پاره ای از اقدامات فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان در مراسم اعتکاف از جمله اعزام مب


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل تبلیغات اسلامی - خواهر و برادر - بویراحمد - کهگیلویه - تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100درصدی معتکفین امسال در کهگیلویه و بویراحمد

رشد 100درصدی معتکفین امسال در کهگیلویه و بویراحمد