مطالب مرتبط:
انقلاب اسلامی اسلام زدایی را به احیای اسلام تبدیل کرد
مراسم جشن انقلاب اسلامی ایران در لاهور پاکستان
پیام تبریک سران کشورها به رییسی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
تصاویری از حماسه هرمزگانی ها در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی
تمدن نوین اسلامی حاصل یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 15:452024-02-12سياسي

ذوعلم: حقیقت انقلاب اسلامی احیای تفکر اسلامی بود


همایش نظریه نظام انقلابی مبانی، الزامات و راهبردها به همت اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.

- این نشست سالانه به بهانه سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر انقلاب با حضور اندیشمندان برگزار شده که اندیشمندان و پژوهشگران در این عرصه مقالاتی را طراحی کرده و به آن می پردازند.

آیت الله رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام علی ذوعلم رییس اندیشگاه بیانیه گام دوم و میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی از مهمانان امروز این همایش بودند.

حجت الاسلام علی ذوعلم رییس اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این نشست گفت: 5 سال از صدور بیانیه گام دوم گذشته است و هنوز دیده می شود که دریافت درستی از این بیانیه در جامعه ما شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: اگرچه یک طیف جوان انقلابی در بسترهای مختلف، حوزوی، دانشگاهی و مکان های دیگر تلاش های خیلی خوبی داشته اند، اما بیشتر جا دارد عمق بیانیه به آن جهت گیری که مقام معظم رهبری اشاره کردند پرداخته شود.

وی با بیان اینکه سه سوال در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب مطرح است، تصریح کرد: سوال اول جنس بیانیه است که آیا این بیانیه، یک سند راهبردی و بالادستی است؟ به نظر می رسد بیانیه فراتر از همه این ها است و هیچ کدا


برچسب ها: بیانیه گام دوم - گام دوم انقلاب اسلامی - بیانیه گام دوم انقلاب - انقلاب اسلامی - انقلاب - گام دوم انقلاب - بیانیه
آخرین اخبار سرویس:

ذوعلم: حقیقت انقلاب اسلامی احیای تفکر اسلامی بود

ذوعلم: حقیقت انقلاب اسلامی احیای تفکر اسلامی بود