مطالب مرتبط:
پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در جشن پیروزی انقلاب
نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلان مجلس: لایحه حجاب، اداره پادگانی کشور است/ در قرارداد جدید امنیت سایبری با روسیه، امنیت ملی ایران در نظر گرفته نشده/ از سال آینده 110 درصد از مردم مالیات اخذ می شود/ فیلترکنندگان خودشان فیلترشکن می فروشند
رأی حد اکثری ضامن امنیت کشور است
مشاور پوتین: تاجران روسی با تامین امنیت در افغانستان آماده سرمایه گذاری هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 19:402024-02-12سياسي

تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود


فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تشکیل کمیته انقلاب اسلامی را اولین قدم برای تامین امنیت کشور در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تشکیل کمیته انقلاب اسلامی را اولین قدم برای تامین امنیت کشور در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی که بعد از ظهر امروز در ستاد فراجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اولین نهادی که دقیقا یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد، نهاد کمیته های انقلاب اسلامی بود که کارش از مساجد شروع شد.

وی افزود: گام بعدی به صورت مشترک در کلانتری شهرهایی که دارای شهرداری بود شکل گرفت و به مرور این دو نهاد به صورت مشترک امنیت داخلی کشور را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به سیاست های بعدی که در خصوص نیروهای انتظامی وجود داشت، کمیته انقلاب، شهربانی سابق و ژاندارمری و حتی پلیس قضایی تشکیل شدند.

مدتی بعد هم برنامه نظام این شد که از تعدد نظام ها و دستگاه ها کم کرده و این نیروها ادغام شدند و نیروی انتظامی یا همان فراجای امروز تشکیل شد که به قدرت به کار خود ادامه می دهد.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - پیروزی انقلاب اسلامی - کمیته انقلاب اسلامی - انقلاب - پس از پیروزی - فرمانده انتظامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود

تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود