مطالب مرتبط:
متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر در نجف اشرف
باند فروش سکه پارسیان تقلبی در قم متلاشی شد
باند فروش سکه پارسیان تقلبی در قم متلاشی شد
عباس عبدی: آنچه در دولت سیزدهم از شکست اقتصادی و سیاسی و فرهنگی اش مهمتر است، شکست اخلاقی آن است/ مشهودترین شکست در حوزه اقتصادی است
دستگیری باند سارقان احشام در ساری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 17:402024-02-03حوادث

باند فساد اخلاقی در یزد متلاشی شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز گفت: عوامل یک شبکه فساد اخلاقی و اعمال مجرمانه در یکی از روستا های شهرستان مهریز پس از شناسایی دستگیر شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد سجاد اعتباری اظها کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر شرارت و پاتوق مواد مخدر در یکی از روستا های شهرستان مهریز موضوع در دستور کار مامورین پاسگاه انتظامی تنگ چنار و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

  وی افزود: پس از اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر عوامل این باند مزاحمت برای اهالی همراه با اغفال و راه اندازی شبکه فساد اخلاقی نیز به اتهامات انتصابی اضافه شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز  تصریح کرد: لذا به منظور حفظ و صیانت از امنیت اجتماعی، ماموران وارد عمل شده و پس از محرز شدن موضوع ضمن هماهنگی با دادستانی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر، ادوات مجرمانه از آنان کشف وضبط شد.

اعتباری گفت: در این رابطه سر شبکه اصلی شناسایی دستگیر و پس از سیر مراحل قضایی به ندامتگاه مرکزی استان منتقل و پاتوق متهمان با دستور قضایی پلمپ شد.

پاین پیام/د


برچسب ها: شهرستان مهریز - دادستان عمومی و انقلاب - شهرستان - فساد اخلاقی - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - دادستان
آخرین اخبار سرویس:

باند فساد اخلاقی در یزد متلاشی شد

باند فساد اخلاقی در یزد متلاشی شد