مطالب مرتبط:
ده ها کارمند دولت آمریکا در اعتراض به حمایت از رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا می کنند
محسن میردامادی: تصور می کردند می توانند برجام را با دستاورد بیشتری به سرانجام برسانند؛ این از اشتباهات استراتژیک دولت سیزدهم بود/ ما همه تخم مرغ هایمان را در سبد روسیه و تا حدی هم چین گذاشتیم؛ این بدترین انتخاب در سیاست خارجی بود
793 کلاس درس به همت دولت سیزدهم در آذربایجان غربی احداث شده است
احیا و افزایش ظرفیت 8910 واحد صنعتی در دولت سیزدهم
افزایش 2 برابری سرانه ورزشی روستایی قرچک در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 13:002024-01-30سياسي

دولت سیزدهم به حمایت از نخبگان اهتمام جدی دارد


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: دولت سیزدهم بر تخصص محوری و مراجعه به نخبگان، موضوعیت و اصالت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سکینه السادات پاد دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی امروز در نشست هم اندیشی با اساتید و دانشجویان دانشگاهی های استان که در سالن جلسات ریاست دانشگاه رازی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حقیقتا انقلابی نخبگانی بوده که روحانیون و روشنفکران بیشترین اثرگذاری را در شکل گیری آن داشته اند.

وی انقلاب ایران را نفی استبداد فکری، اجتماعی و سیاسی دانست و تصریح کرد: در شکل گیری انقلاب اعتراضی در برابر نظام سلطه گر و استبدادی شکل گرفت و مردم سرنوشت کشور را خود به دست گرفتند.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اضافه کرد: مردم سرزمین ایران در مقطعی از زمان به رهبری یک روحانی، روشنفکر، فهیم و سیاستمدار انقلابی را رقم زدن که در کوتاه ترین زمان ممکن قانون اساسی را تدوین و در معرض دید همه مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به مشارکت مردم، نخبگان و علما در تدوین قانون اساسی، تصریح کرد: طیف فکری و طبقاتی مختلف در تدوین قانون اساسی حضور و مشارکت داشتند و قانون اساسی براساس نظام اسلامی و مترقی شکل گرفت.


برچسب ها: دستیار رییس جمهور - رییس جمهور - اجتماعی - انقلاب - دولت سیزدهم - به گزارش خبرگزاری فارس - گیری
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به حمایت از نخبگان اهتمام جدی دارد

دولت سیزدهم به حمایت از نخبگان اهتمام جدی دارد