مطالب مرتبط:
میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران از مسئولان برگزاری هشتمین کنفرانس بین المللی زیارت اربعین
حضور دانشجویان اوگاندایی در ایران/ دستاورد سفر به آفریقا در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)
دستیار وزیر اطلاعات: انتخابات، عرصه همگرایی مردم است
شرکت گسترده در انتخابات ضامن ایران قوی است
اقتدار ایران نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 16:502024-02-04سياسي

انتخابات ایران در عرصه های بین المللی تاثیر دارد


مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات ایران تنها در عرصه داخلی موثر نیست بلکه تاثیرات منطقه ای و بین المللی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عبدالله مرادی عصر امروز در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه های انتخابیه استان در سالن استانداری اظهار کرد: 26 روز دیگر تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرصت باقی است که باید برای آن روز مهم آماده شد.

وی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت ما به هم پیوند خورده و به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است افزود: جمهوریت و اسلامیت ما با انتخابات و رأی مردم گره خورده است چرا که با مفهوم تعیین حق سرنوشت مواجه هستیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه انتخابات یادگار دهه فجر و دفاع مقدس است تصریح کرد: همه ما برای ساختن آینده حق داریم و باید این حق خود را با رای محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین نقطه تمرکز دشمن همین مساله تعیین سرنوشت است ادامه داد: دشمنان سعی می کنند ملت ایران را از این حق خود در تعیین سرنوشت محروم کنند.

مرادی با بیان اینکه تمام تدابیر لازم برای تحقق چهار راهبرد مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات اتخاذ شده است ادامه داد: هرگز و در هیچ شرایطی برگزاری انتخابات را به تعویق نینداخته ایم، شکر خدا جمهوری


برچسب ها: انتخابات - جمهوریت و اسلامیت - انتخابات ایران - انتخابات مجلس شورای اسلامی - اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ایران در عرصه های بین المللی تاثیر دارد

انتخابات ایران در عرصه های بین المللی تاثیر دارد