مطالب مرتبط:
دلشوره محسن یگانه 200 میلیونی شد/ کنسرت پر ماجرای محسن یگانه در فرهنگسرای بهمن
طرح عیدانه برای متقاضیان وام قرض الحسنه | شرایط ویژه دریافت وام 200 میلیون تومانی با واریزی یکروزه
اجرای 200 میلیونی محسن یگانه
محسن یگانه با آهنگ 200 میلیونی در کنسرتش خاطره سازی کرد+ فیلم
اجرای 200 میلیونی محسن یگانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 08:102024-02-17ورزشي

مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست


دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه مدعی شد: بعد از بازگشت از بازی های پاراآسیایی، استاندار بوشهر قول پرداخت وام 200 میلیونی را به مدال آوران داده بود که با گذشت بیش از 3 ماه هیچ خبری از پرداخت وام نیست.

- دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه مدعی شد: بعد از بازگشت از بازی های پاراآسیایی، استاندار بوشهر قول پرداخت وام 200 میلیونی را به مدال آوران داده بود که با گذشت بیش از 3 ماه هیچ خبری از پرداخت وام نیست.

علی شمشیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از کسب مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه، استاندار بوشهر به من و چند نفر از مدال آوران این استان قول داد که به خاطر مدال آوری مبلغ 200 میلیون تومان وام پرداخت خواهد کرد که متاسفانه با گذشت بیش از 3 ماه از این بازی ها هیچ اتفاقی رخ نداده و هر زمان که به استانداری برای دریافت وام مراجعه می کنم کسی پاسخگوی ما نیست.

وی یکی از مشکلات خود را نداشتن شغل مناسب عنوان کرد و افزود: با وجود این که قهرمان جهان در پرتاب دیسک نابینایان و کم بینایان و دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو چین هستم اما به هر ارگان و سازمانی در استان بوشهر برای کار مراجعه می کنم تنها وعده می دهند و هیچ خبری از استخدام نیست.


برچسب ها: بازی های پاراآسیایی - بازی های پاراآسیایی هانگژو - پاراآسیایی - پاراآسیایی هانگژو - استاندار بوشهر - مدال - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست

مدال آور پاراآسیایی: استاندار قول وام 200 میلیونی داد اما کسی پاسخگو نیست