مطالب مرتبط:
سامانه تبدیل قولنامه به سند چه زمانی آغاز به کار می کند؟
اجرای مسیر جدید استان بوشهر به فارس آغاز شد
آغاز اجرای طرح احیای زیستگاه آبزیان بومی خلیج فارس + تصویر
آغاز اجرای عملیات طرح تقویت آبرسانی جنوب به شرق شهر کرمانشاه
ساخت مسیر جدید استان های بوشهر- فارس آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:552024-02-05سياسي

آغاز به کار سامانه مزایده های الکترونیکی اجرای احکام قوه قضاییه در فارس


طی مراسمی و همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس سامانه مزایده های الکترونیکی اجرای احکام قوه قضاییه در استان فارس آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی و همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس سامانه مزایده های الکترونیکی اجرای احکام قوه قضاییه در استان فارس آغاز به کار کرد.

رییس کل دادگستری استان فارس امروز، 16 بهمن در این مراسم که به صورت ارتباط برخط تصویری با 51 حوزه قضایی استان برگزار شد، با بیان اینکه راه اندازی سامانه مزایده های الکترونیکی اجرای احکام قوه قضاییه در راستای اجرای بخشی از سند تحول قضایی در حوزه الکترونیکی کردن خدمات قضایی است، گفت: این اقدام زمینه ساز شفافیت بیشتر مزایده ها در پرونده های قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی به وسیع تر شدن دایره اطلاع رسانی مزایده های به افراد و حذف محدودیت های جغرافیایی در برگزاری این دسته از مزایده ها اشاره کرد و افزود: حذف کاغذ و مکاتبات مکتوب از جمله دیگر مزایای استفاده از این سامانه است.

وی در این خصوص افزود: در ماموریت هفتم سند تحول قضایی با عنوان حمایت از حقوق مالکیت اشخاص بر برگزاری مزایده های اجرای احکام و اجرایئه ثبت، در سامانه متمرکز برگ


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان فارس - الکترونیکی - استان فارس - رییس کل دادگستری - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سامانه مزایده های الکترونیکی اجرای احکام قوه قضاییه در فارس

آغاز به کار سامانه مزایده های الکترونیکی اجرای احکام قوه قضاییه در فارس