مطالب مرتبط:
فال قانون جذب | فال قانون جذب جمعه 20 بهمن 1402
قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری:ماده 5 ـ خبرگان با اکثریت نسبی آرای شرکت کنندگان انتخاب می‏ شوند.
همه چیز از قانون جدید بازنشستگی / چگونه زودتر از موعد بازنشسته شویم؟
کارت آبی به فوتبال اضافه می شود/ قانون جدید FIFA به چه معناست؟
قانون جدید بازنشستگی چیست؟ | موافقت شورای نگهبان با افزایش سن بازنشستگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 14:552024-02-09سياسي

جهل به قانون رافع مسئولیت نیست


رییس کل دادگستری استان یزد تأکید کرد: اشراف به موازین قانونی و مقررات حاکم بر انتخابات، اولین و مهمترین رسالت نامزدهای انتخاباتی و مسئولین ستادها است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد تأکید کرد: اشراف به موازین قانونی و مقررات حاکم بر انتخابات، اولین و مهمترین رسالت نامزدهای انتخاباتی و مسئولین ستادها است.

غلامعلی دهشیری در نشست آموزشی و توجیهی حقوقی داوطلبان و نامزدان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال چهار هزار پیامک، ارشاد 45 نفر و آموزش 24 نفر از فعالان فضای مجازی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی در یزد، افزود: قانونگذار با جرم انگاری و کیفر گذاری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی برای طیف های گسترده اعم از مجریان، ناظران، داوطلبان و مسوولان ستادها و سایر عوامل مرتبط، پیشگیری کرده است لذا همه باید مسیر روشن و شفاف را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و دشمن شکن انتخاب کنند.

وی مردم را بهترین ناظر برای عملکرد نامزدهای انتخاباتی دانست و بیان داشت: در یک نگاه دقیق مردم هستند که خود مجری، ناظر و ناظم بر امر انتخابات هستند زیرا هیاتهای اجرایی، نظارت و اعضای شعب اخذ رای همه از بین اقشار مختلف مردم تعیین می شوند و دولت فقط نقش هدایت، هماهنگی و پشتیبانی را بر عهده دارد.


برچسب ها: انتخابات - رییس کل دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری استان - انتخاباتی - نامزدهای انتخاباتی - دادگستری استان یزد - تخلفات انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

جهل به قانون رافع مسئولیت نیست

جهل به قانون رافع مسئولیت نیست