مطالب مرتبط:
توقیف سواری پراید با 170 میلیون خلافی در شهرستان البرز
توقیف سواری پراید با 170 میلیون خلافی در شهرستان البرز
تولید 97 درصد واکسن دامی کشور در البرز
احداث گلخانه در اراضی فاقد سند البرز بلامانع است
افزایش 16میلیون لیتری ظرفیت تولید گازوییل/ صرفه جویی 70 میلیون دلاری با کاتالیست ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 18:402024-02-01اقتصادي

122 میلیون اصله گل و گیاهان زینتی در گلخانه های البرز تولید شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، گفت: حدود 65 میلیون اصله نهال مثمر و غیر مثمر در این استان تولید و بیش از 122 میلیون اصله گل و گیاهان زینتی نیز در فضای گلخانه ای تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالرضا بازدار، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، امروز در نشست خبری که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، از افتتاح 58 پروژه در دهه مبارک فجر در بخش های مختلف کشاورزی خبر داد و گفت: 58 پروژه در زیر بخش های آب و خاک، امور عشایری، باغبانی و گلخانه، دام و طیور، شیلات و آبزی پروری، صنایع کشاورزی و طیور و منابع طبیعی و آبخیزداری در دهه فجر در البرز افتتاح می شود.

وی اشاره ای به اعتبار پروژه ها کرد و افزود: پروژه ها با اعتباری بالغ بر 998 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای یک هزار و ده نفر به بهره برداری می رسد.

بازدار با بیان اینکه در استاندار البرز با فشردگی جمعیت در یک پهنه 550 هزار هکتاری حوزه کشاورزی با چالش هایی مواجه است، ادامه داد: اما علیرغم سطح زیر کشت محدود و فشردگی جمعیت در پهنه ای کوچک، اقدامات خوبی به لحاظ علمی و پژوهشی و تحقیقاتی صورت گرفته است.


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - کشاورزی - جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - گل و گیاهان زینتی - دهه مبارک فجر - گیاهان زینتی
آخرین اخبار سرویس:

122 میلیون اصله گل و گیاهان زینتی در گلخانه های البرز تولید شده است

122 میلیون اصله گل و گیاهان زینتی در گلخانه های البرز تولید شده است