مطالب مرتبط:
تب و تاب قیمت مرغ فروکش کرد
اعلام قیمت رسمی تخم مرغ / محدودیت های صادراتی ادامه دارد
قیمت مرغ/ سفره جدید
قیمت جدید مرغ/ جدول
قیمت جدید مرغ 14 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:202024-02-03اقتصادي

تب و تاب قیمت مرغ فروکش کرد


در حالی که قیمت مرغ در یکی دو هفته گذشته تا کیلویی 98 هزار تومان هم افزایش یافته بود، مسئولان دولت و اتحادیه ها در آستانه ایام عید و ماه مبارک رمضان از کاهش و ثبات قیمت در بازار خبر می دهند.

- گروه اقتصادی خبرگزاری فارس: قیمت مرغ گرم به کیلویی 78 تا 85 هزار تومان  رسیده است، این را  مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه پرنده و ماهی می گوید و مدعی است روزانه 1500 تن مرغ گرم در استان تهران توزیع می شود و نیاز هم در همین اندازه است، خبرهای خوبی هم از تولید و توزیع در استان ها وجود دارد که آمارها از تولید بیش از نیاز کشور حکایت دارد.

توزیع روزانه 1500 تن مرغ گرم در استان تهران، معادل بار 150 کامیون 10 تنی است.

ابراهیم مرادزاده، کارشناس کشاورزی، معتقد است که با جوجه ریزی 120 میلیون قطعه نیاز 250 هزار تن مرغ در ماه برطرف می شود این در حالی است که بنابر اعلام وزارت جهاد و تشکل های تولیدی، جوجه ریزی به 150 میلیون قطعه رسیده که براین اساس تولید مرغ به بالای 300 هزار تن خواهد رسید.

  در حالی که کمبود و گرانی نهاده 2 عامل کاهش جوجه ریزی چندین ماه اخیر و افزایش قیمت مرغ عنوان می شود، به تازگی مدیرکل اداره پشتیبانی امور دام مازندران گفته است که توزیع نهاده های دامی در مازندران با رشد 57 درصدی روبه رو بوده است.


برچسب ها: قیمت مرغ - استان تهران - مرغ گرم - جوجه ریزی - قیمت - تولید - توزیع
آخرین اخبار سرویس:

تب و تاب قیمت مرغ فروکش کرد

تب و تاب قیمت مرغ فروکش کرد