مطالب مرتبط:
عوارض حمل ونقل کالای ترانزیتی از کشور تغییر کرد
عوارض حمل و نقل کالای ترانزیتی از کشور تغییر کرد
تغییر مبلغ عوارض کالای ترانزیتی
حضور 12 کشور در کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تهران
چگونه کشور خود را در گوگل پلی استور تغییر دهیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-29اقتصادي

عوارض حمل و نقل کالای ترانزیتی از کشور تغییر کرد


وزارت راه و شهرسازی مجاز است در سنوات آتی به طور سالانه یک بار در سال نرخ عوارض حمل و نقل کالای ترانزیتی از قلمرو کشور را به ازای هر تن - کیلومتر معادل ریالی تا 0.

- 4 سنت دلار، بر اساس نرخ روز تسعیر دلار سامانه معاملات الکترونیکی ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (ETS، تالار دوم) تعدیل و بر همین مبنا اقدام کند.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: نرخ عوارض حمل ونقل کالای ترانزیتی از قلمرو کشور، از ابتدای دی ماه 1402 به ازای هر تن - کیلومتر به میزان 450 ریال تعیین شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود منظور -رییس سازمان برنامه و بودجه- در نامه ای به وزارت راه و شهرسازی نوشت: شورای اقتصاد در جلسه مورخ 1402/10/4 مورخ 1402/7/8 آن وزارت در خصوص اصلاح، تعدیل و به روزرسانی نرخ تن - کیلومتر کالاهای عبوری یا ترانزیتی در هر تن - کیلومتر را به استناد بند ب ماده (30) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، بررسی و مشروز به رعایت سایر قوانین و مقررات ذی ربط به شرح زیر تصویب کرد:   1 - نرخ عوارض حمل ونقل کالای ترانزیتی از قلمرو کشور، از ابتدای دی ماه 1402 به ازای هر تن - کیلومتر به میزان 450 ریال تعیین می شود.

  2 - وزارت راه و شهرسازی مجاز است در سنوات آتی به طور سالانه یک بار در سال نرخ عوارض حمل ونقل کالای ترانزیتی از قلمرو کشور را به ازای هر تن - کیلومتر معادل ریالی تا 0.


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه - وزارت راه و شهرسازی - کیلومتر - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - راه و شهرسازی - بانک مرکزی جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عوارض حمل و نقل کالای ترانزیتی از کشور تغییر کرد

عوارض حمل و نقل کالای ترانزیتی از کشور تغییر کرد