مطالب مرتبط:
آیت الله علیدوست: امام خمینی دل ها را با خود همراه کرد/ متأسفانه شاهد بسیاری از بداخلاقی ها در جامعه هستیم/ برخی تصور می کنند چون هدف مقدسی را دنبال می کنند مجازند هر کاری که می خواهند بکنند/ در برخورد با موضوع حجاب و امر به معروف حفره های تئوریک وجود دار
سعید جلیلی: جمهوری اسلامی ثمره انتخاب ملت است/ امر به معروف و نهی از منکر مصلحت جامعه است
دشمن به اقتدار علمی ایران واقف است
انقلاب اسلامی همچنان بعد از چهل و پنج سال با اقتدار سرپا است
اخلاق محوری و قانون مداری دو امر مهم در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 21:302024-02-04سياسي

قوام امامت به اقتدار ولایت و امر به معروف است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسی که ولایت نداشته باشد دیانت او بودن در جبهه کفر است و اعمال فردی او تاثیر نخواهد داشت ، بیان کرد: قوام امامت به اقتدار ولایت و امر به معروف و نهی از منکر است.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسی که ولایت نداشته باشد دیانت او بودن در جبهه کفر است و اعمال فردی او تاثیر نخواهد داشت ، بیان کرد: قوام امامت به اقتدار ولایت و امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امروز، 15 بهمن در سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی که به مناسبت دهه فجر در شیراز برگزار شد، گفت: خداوند متعال تجلی قدرت معنویت و مرجعیت ایمانی را در سودای قلوب مردم ایران قرار داد و این زمینه ای بود تا به دست فقیه عارف شجاع و جان برکف، پرچم حق بر افراشته شود و با خون جوانان بسیاری آبیاری شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی پس از امام خمینی(ره) با سیر مقبول تکامل خود را طی کرد، افزود: امروز شاهد تولد مقاومت و صدور مبارزه با ظلم در تمام دنیا هستیم و برای نخستین بار تمام مردم دنیا علیه اسراییل و ظلم فاحش او بر انسان ها عکس العمل نشان دادند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) مسیر انقلاب اسلامی را به سوی ظهور امام زمان(عج) و قیام مستضعفان نشانه گیری کرد، بیان کرد: در فرصت ه


برچسب ها: امام جمعه موقت تهران - امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - امام جمعه - ولایت - انقلاب اسلامی - امام
آخرین اخبار سرویس:

قوام امامت به اقتدار ولایت و امر به معروف است

قوام امامت به اقتدار ولایت و امر به معروف است