مطالب مرتبط:
واگذاری تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان تا پایان سال به متقاضیان
استاندار زنجان: نرخ تسهیلات مسکن ملی در زنجان کاهش یافت
گزارشی از فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در یزد
اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان بیش از 45 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
سازمان همیاری شهرداری های گلستان در طرح نهضت ملی مسکن کنار دولت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:352024-02-03اقتصادي

ادامه تحویل تدریجی واحدهای مسکن ملی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با تامین به موقع امکانات زیربنایی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان که در فرآیند تحویل قرار دارند تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغراسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن درمحل استانداری زنجان، از زحمات و تلاش های شبانه روزی شرکت های خدمات رسان در تامین زیر ساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن قدردانی و اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زیر ساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تقویت همکاری و تعامل شرکت های خدمات رسان در ایجاد و تامین زیر ساخت سایر پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان تاکید کرد و بیان داشت: تامین به موقع زیرساخت ها باعث می شود تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن هم در زمان تعیین شده، انجام شود.

وی گفت: تعدادی از پروژه های نهضت ملی در شهر زنجان در سفر دور دوم رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی با تامین زیرساخت ها تحویل متقاضیان شد.

اسماعیلی تاکید کرد: با تامین به موقع امکانات زیربنایی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن که در فرآیند تحویل قرار دارند تا پایان سال در زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - استان زنجان - زنجان - شرکت های خدمات رسان - شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تحویل تدریجی واحدهای مسکن ملی

ادامه تحویل تدریجی واحدهای مسکن ملی