مطالب مرتبط:
مدال آوران یزدی هدیه رهبر معظم انقلاب دریافت کردند
عکس | اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال آوران کرمانی
عکس | اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال آوران کرمانی در هانگژو
اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی استان یزد
دیدار اعضای ستاد کنگره ملی 24000شهید تهران بزرگ با رهبر معظم انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-23ورزشي

مدال آوران یزدی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کردند


در مراسمی با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی استان یزد تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یزد، در این مراسم که چهار مدال آور بازی های آسیایی و پاراآسیایی استان یزد حضور داشتند، از سوی رهبر معظم انقلاب هدایایی به این ورزشکاران تقدیم شد.

مهدیه محمدیان دارنده مدال برنز رشته پاراوزنه برداری، مریم یاورپور دارنده دو مدال برنز در رشته پاراتیروکمان، سعید صادقیانپور دارنده مدال نقره پاراتکواندو و محمد فتوحی دارنده مدال برنز تیمی در شمشیربازی چهار ورزشکاری یزدی هستند که توانستند در بازی های آسیایی و پاراآسیایی بدرخشند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های مدال آوران یزدی، اظهار کرد: شما ورزشکاران با روحیه خداباوری و اعتماد به نفسی که دارید، می توانید ایران قوی را به اوج قله ها برسانید.

وی تأکید کرد: نمونه شما جوانان که در میدان ورزش هم تجربه کردید، باید بدانید که دشمنان نمی خواهند جوانان کشور های اسلامی به ویژه ایران عزیز، در هیچ کجای جهان رشد کنند و هر کاری انجام می دهند تا مانع فعالیت آنها شوند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - بازی های آسیایی - آیت الله محمدرضا ناصری - آسیایی - مدال - نماینده ولی فقیه - پاراآسیایی
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران یزدی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کردند

مدال آوران یزدی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کردند