مطالب مرتبط:
توضیحات وزیر کشور درخصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی + فیلم
سازماندهی 30 هزار نفر برای برگزاری انتخابات سالم در اردبیل
برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در اندونزی
جزییات برگزاری انتخابات الکترونیکی
فیلم| توضیحات وزیر کشور درخصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 13:452024-02-14سياسي

برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است


یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همدان گفت: فضای مجلس خبرگان متفاوت از فضاهای سیاسی دیگر است به طوری که نباید کوچکترین فضای رقابتی منفی شکل بگیرد و برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، - ایسنا/همدان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همدان گفت: فضای مجلس خبرگان متفاوت از فضاهای سیاسی دیگر است به طوری که نباید کوچکترین فضای رقابتی منفی شکل بگیرد و برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه 25 بهمن در آیین افتتاح ستاد مردمی انتخاباتی خود، اظهار کرد: نهاد مجلس خبرگان مربوط به روحانیت است و نباید فضای رقابت منفی شکل بگیرد، این فضای انتخابات الگو است به طوری که در تبلیغات نباید آبروی نامزدی دیگر را ببرد یا برای اینکه فردی، خود رأی بیاورد غیبت کسی را بکند پس باید فضای سالم و به دور از حاشیه ها ایجاد شود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه مجلس خبرگان در راستای حفظ آرمان های انقلاب و رهبری و سیاست های کلی نظام تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان می تواند در مدیریت اجتماعی تأثیر بسیاری بگذارد و حساس ترین تصمیمات سیاسی را در قالب آرمان ها انقلاب اتخاذ کند.


برچسب ها: انتخابات - مجلس خبرگان - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - نامزدهای انتخابات - مجلس خبرگان رهبری - خبرگان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است

برگزاری سالم انتخابات از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهمتر است