مطالب مرتبط:
نقش موثر دانشگاهیان در معرفی نامزدهای اصلح و مشارکت بالای مردم در انتخابات
کاربران از دلایل لزوم مشارکت در انتخابات نوشتند
مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام و کمک به حل مشکلات می شود
بررسی تاثیر صدا و سیما در افزایش مشارکت انتخابات
بررسی تاثیر صداوسیما در افزایش مشارکت انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-19سياسي

مشارکت پایین در انتخابات دشمنان ما را تحریک می کند


داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه، گفت: مشارکت پایین در انتخابات دشمنان ما را تحریک می کند که تهدیدهایشان را علیه ما بیشتر کرده و تحریم ها را افزایش دهند که نتیجه آن هم به مردم برمی گردد.

- ایسنا/کرمانشاه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه، گفت: مشارکت پایین در انتخابات دشمنان ما را تحریک می کند که تهدیدهایشان را علیه ما بیشتر کرده و تحریم ها را افزایش دهند که نتیجه آن هم به مردم برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی خطیبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: متاسفانه در خصوص نقش و وظایف مجلس خبرگان، خیلی در جامعه اطلاع رسانی نشده و جامعه خیلی با وظایف این مجلس آشنا نیست.

وی با بیان اینکه انتخاب رهبر، نظارت بر شرایط رهبری و تعیین قوانین داخلی مجلس خبرگان اساسی ترین کار این مجلس است، عنوان کرد: در اصل 109 قانون اساسی شرایط رهبری آمده و طبق اصل 107 قانون اساسی انتخاب رهبر بر عهده مجلس خبرگان است که براساس شرایط قید شده در قانون اساسی اقدام به انتخاب رهبر می کنند.

در اصل یکصد و یازدهم قانون اساسی هم آمده که چنانچه اعضای مجلس خبرگان دیدند این شرایط در رهبر وجود ندارد، می توانند او را عزل کرده و فرد دیگری را انتخاب کنند.


برچسب ها: مجلس خبرگان - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - مجلس خبرگان رهبری - انتخابات - انتخابات مجلس خبرگان - انتخاب - خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پایین در انتخابات دشمنان ما را تحریک می کند

مشارکت پایین در انتخابات دشمنان ما را تحریک می کند