مطالب مرتبط:
10 پروژه مهم آبرسانی با هدف رفع تنش و مشکلات این حوزه در استان هرمزگان افتتاح شد
46 پروژه آب وفاضلاب استان سمنان در دهه فجر افتتاح می شود
افتتاح 228 طرح صنعتی و 597 پروژه زیرساختی در شهرک های صنعتی به مناسبت دهه مبارک فجر
افتتاح و بهره برداری از 38 پروژه در شهرستان بهارستان
افتتاح 114 پروژه در سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 01:102024-02-01اقتصادي

پروژه بزرگ آبرسانی به کوه زر دامغان افتتاح می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه زر شهرستان دامغان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

- مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بزرگ ترین پروژه آبرسانی استان سمنان به عنوان خدمتی بزرگ به مردم روستاهای محروم منطقه کوه زر واقع در جنوب دامغان با بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار و مجاهدت های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه زر در شهرستان دامغان شامل هفت روستا در شهرستان دامغان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی سپاه و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در حال اجراست، افزود: این پروژه بزرگ آبرسانی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان از محل پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی روزهای آینده در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

کاشفی تصریح کرد: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه آبرسانی، بیش از 90 درصد بوده و یکی از بزرگ ترین پروژه های آبرسانی در استان سمنان محسوب می شود.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج سازندگی - بسیج سازندگی - سازمان بسیج سازندگی - استان سمنان - رییس سازمان بسیج - شهرستان دامغان - سازندگی
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بزرگ آبرسانی به کوه زر دامغان افتتاح می شود

پروژه بزرگ آبرسانی به کوه زر دامغان افتتاح می شود