مطالب مرتبط:
امام جمعه کرمان: حضور مردم در پای صندوق های رأی تاییدی بر استقلال کشور است
امام جمعه تبریز: انتخابات، صحنه حضور مردم در پای انقلاب و نظام است
دعوت امام جمعه بندرعباس از مردم برای اقامه نماز باران در روز یکشنبه
تصاویر / حضور امام جمعه همدان در جمع معتکفین
امام جمعه رانچی هند: شرط قبولی اعمال، محبت علی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 16:052024-01-26سياسي

امام جمعه بندرعباس: کاندیداها به قانون پای بند باشند


امام جمعه بندرعباس با تاکید بر ضرورت شکل گیری انتخاباتی باشکوه برای حفظ امنیت و اقتدار کشور، از کاندیداها خواست به قانون پای بند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس با بیان اینکه طوفان الاقصی چه پیامدهایی برای غرب آسیا به همراه داشت اظهار کرد: در این عملیات نفوذ رژیم صهیونسیتی کاهش پیدا کرد و کشورهای مفلوکی که در ایجاد رابطه با این رژیم مسابقه می دادند دانستند که این رژیم حتی توانایی نجات خود را ندارد.

وی افزود: رسانه های غربی و خارج نشینان ایرانی هنوز برای یک لقمه نان شروع به بدگویی برای جبهه مقاومت می کنند که بسی جای تأسف است و این کار همیشگی اینان بوده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: امروز قدرت ایران نه تنها در غرب آسیا بلکه در تمام دنیا افزایش یافته و در کنار آن جبهه مقاومت نیز تقویت شده است .

عبادی زاده با بیان اینکه یمن در معادلات دنیا با آمریکا سر شاخ می شود، تاکید کرد : با این روند قدرت جبهه مقاومت نقش آمریکا در منطقه کاهش و زمزمه های خروج آمریکا از سوریه و عراق به گوش می رسد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در هرمزگان - امام جمعه بندرعباس - بندرعباس - نماینده ولی فقیه - به گزارش خبرگزاری فارس - حجت الاسلام والمسلمین - کاندیداها
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: کاندیداها به قانون پای بند باشند

امام جمعه بندرعباس: کاندیداها به قانون پای بند باشند