مطالب مرتبط:
سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود
پنجمین جلسه نقد آثار جشنواره تئاتر فجر برگزار شد/ روایت رنج بشر، دموکراسی با طعم همبرگر و دروغ پردازی
«بین المللی» به عنوان جشنواره سی ونهم موسیقی فجر بازگشت
جشنواره «مدرسه انقلاب» در قزوین برگزار خواهد شد
جشنواره «مدرسه انقلاب» در قزوین برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 13:052024-01-27فرهنگي

سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره استانی موسیقی فجر همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سومین جشنواره استانی موسیقی فجر در پنج گرایش موسیقایی و در قالب گروه نوازی بدون محدودیت سنی، بیست و چهارم الی بیست و هفتم بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی گفت: استان آذربایجان شرقی در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی دارای ظرفیت­های قابل توجهی است که حضور اقوام مختلف در آن به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است.

بلاغی تصریح کرد: ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعه فرهنگ صحیح موسیقایی از وظایف و سیاست­های انجمن هنر موسیقی آذربایجان­شرقی است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شیوه برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره که  بخش جنبی – استانی موسیقی فجر محسوب می­شود، در قالب اجرای گروه­ها مانند سایر اجراهای صحنه­ای و به شکل غیر رقابتی خواهد بود.

وی گرایش های جشنواره را شامل گروه موسیقی دستگاهی(سنتی)، گروه موسیقی اقوام(مقامی)آذربایجانی و عاشقی،گروه موسیقی کلاسیک(غربی)،گروه موسیقی پاپ و گروه موسیقی تلفیقی عنوان کرد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - جشنواره استانی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - موسیقی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود

سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود