مطالب مرتبط:
دعوت از روسا و معاونین دانشگاه ها برای مشارکت در انتخابات 11 اسفند 
فیلم| دولت روحانی چه تاثیری بر مشارکت مردم در انتخابات داشت؟
فیلم| دولت روحانی چه تاثیری بر مشارکت مردم در انتخابات داشت؟
مشارکت در انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی نظام است/ مردم با هر سلیقه ای پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد/پرهیز از جانبداری اصل مهم حفظ سلامت انتخابات ازسوی مسئولان است
تاکید احزاب اصلاح طلب و اصولگرای کرمانشاه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 21:052024-02-03سياسي

دعوت از مردم برای مشارکت در «پویش دعوت»


رییس مرکز ملی فضای مجازی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در پویش دعوت، مشارکت بالا در انتخابات را عامل مهمی در نمایش قدرت ملی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی فعالان قرارگاه های فضای مجازی سراسر کشور (دعوت) گفت: موضوع انتخابات و حضور مردم پای صندوق های رأی امروز یک مساله مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن در تلاش است که مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کند.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی در حوزه شناختی هستند تا مردم را از حضور پای صندوق های رای منصرف کنند، تاکید کرد: اگر بتوانیم موضوع شناختی را به درستی در کشور تبیین کنیم، شاهد بالاترین تاثیر آن در میزان مشارکت خواهیم بود.

وی با اشاره به سه محور اصلی در این حوزه اعلام کرد: محور اول، بحث سرنوشت مردم در انتخابات است که باید به درستی جایگاه مجلس در قانون گذاری و ایجاد چارچوب های اجرایی برای کشور ترسیم شود تا مردم درک جامعی از نقش خود بر آینده کشورشان داشته باشند.

دکتر آقامیری افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، رفع مشکلات مردم، محور دومی است که در مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگ


برچسب ها: مرکز ملی فضای مجازی - فضای مجازی - پای صندوق های رای - مشارکت - صندوق های رای - دعوت از مردم - دعوت
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم برای مشارکت در «پویش دعوت»

دعوت از مردم برای مشارکت در «پویش دعوت»