مطالب مرتبط:
فیلم/ واکنش ایران به اتهامات آمریکا درباره حمله به سربازانش
آمریکا به جای اتهام زنی به ریشه مشکلاتش بپردازد!
اتهام پراکنی علیه ایران؛ پس از انگلیس، آلمان هم درباره حمله پهپادی علیه آمریکا بیانیه داد
وال استریت ژورنال: متحدان ایران آماده واکنش آمریکا به حمله مرگبار پهپادی هستند | بیش از 600 آمریکایی کشته شده اند
کنعانی: گروه های مقاومت از ایران دستور نمی گیرند | اتهام زنی ها به ایران فرافکنی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 03:152024-01-29بين الملل

واکنش یمن به اتهام زنی آمریکا علیه ایران


«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد سه شنبه ادعای واشنگتن مبنی بر دست داشتن ایران در حمله اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در اردن را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد سه شنبه ادعای واشنگتن مبنی بر دست داشتن ایران در حمله اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در اردن را رد کرد.

الحوثی با بیان اینکه آمریکا برای سرپوش گذاشتن روی این شکست خود روایتی گمراه کننده ارائه می کند، گفت که مردم جهان نباید این ادعاها را بپذیرند.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ضمن نادرست توصیف کردن ادعای مخفی شدن پهپاد مهاجم پشت هواپیمای جنگی آمریکایی در حال بازگشت به پایگاه، نوشت: زیرا سرعت این دو هواپیما متفاوت است و نمی توان فرود را تعیین کرد و سرعت پهپاد را به آن ربط داد .

این مقام ارشد یمن تصریح کرد: اما این شکست آشکار در سیستم پدافند هوایی آمریکا است و آنچه این مقام ها ادعا می کنند سرپوش و روایت گمراه کننده واضحی است که مردم نمی توانند آن را بپذیرند .

پیش از این وبگاه پالتیکو به نقل از مقام های اطلاعاتی آمریکا ادعا کرده بود که پهپاد مهاجم به پایگاه این کشور در اردن ساخت ایران بوده و برای شناسایی نشدن توسط رادارها، پشت یک هواپیمای آمریکایی که در حال بازگشت به ای


برچسب ها: عضو شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی سیاسی یمن - پایگاه نظامی آمریکا - آمریکا - محمد علی الحوثی - پایگاه نظامی - شورای عالی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یمن به اتهام زنی آمریکا علیه ایران

واکنش یمن به اتهام زنی آمریکا علیه ایران