مطالب مرتبط:
آماده باش آتش نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید
ادعای مکرون: هدف فرانسه تسریع دستیابی به آتش بس در غزه است
دوحه: منتظر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس در غزه هستیم
دوحه: اسراییل با طرح آتش بس موافقت کرده است
ببینید | آتش سوزی بزرگ در صنایع پتروشیمی چین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:112024-02-02حوادث

آماده باش آتش نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم بابایی گفت: با توجه به وزش باد شدید و طوفان در شهر کرمان، ایستگاه های آتش نشانی در حالت آماده باش بوده و آتش نشانان در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان خواست در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی به ویژه ساعات عصرگاهی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

 بابایی از شهروندان خواست از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید باد خودداری کنند.

همچنین در صورت امکان، از تردد و پارک خودرو در مجاور درختان و ساختمان های نیمه ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود چرا که امکان سقوط مصالح و شکستن درختان وجود دارد.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه بیان کرد: در این وضعیت طوفانی احتمال از هم جدا شدن اتصالات دودکش ها و سقوط کلاهک دودکش ها وجود دارد، بنابراین به همه هم استانی ها و شهروندان عزیز توصیه می شود با بررسی دودکش های وسایل گرمایشی از خطر مسمومیت با گازمونواکسید کربن برای خود و خانواده جلوگیری کنند.


برچسب ها: مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - آماده باش - آتش نشانی - کرمان - وزش شدید باد
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش آتش نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید

آماده باش آتش نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید