مطالب مرتبط:
برگزاری سوگواره ملی مسیر سرخ
برگزاری جشنواره ملی شتر جنوب کرمان در ایام دهه فجر
برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام کایاک ایران در انزلی
برگزاری نشست انتقال عملیات بانکی موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران/ دکتر نجارزاده: همکاران جدید منشاء خیر و برکت بانک هستند
برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی نادکاپ شریف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-28سياسي

برگزاری مناظره ملی «اساتید و نخبگان دانشگاهی» در لرستان


رییس جهاد دانشگاهی لرستان از آغاز ثبت نام نخستین دوره مناظره ملی اساتید و نخبگان دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام اساتید و نخبگان برای شرکت در این مناظره تا 18 بهمن و زمان برگزاری مناظره نیز دهه سوم بهمن است.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان از آغاز ثبت نام نخستین دوره مناظره ملی اساتید و نخبگان دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام اساتید و نخبگان برای شرکت در این مناظره تا 18 بهمن و زمان برگزاری مناظره نیز دهه سوم بهمن است.

فرهاد فرامرزیان در گفت وگو با ایسنا از برگزاری نخستین دوره مناظره ملی اساتید و نخبگان دانشگاهی لرستان خبر داد و گفت: این مناظره به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و دفتر هم اندیشی دانشگاه های استان لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مناظره با امتیاز پژوهشی برای اساتید شرکت کننده همراه است، افزود: ثبت نام از طریق نشانی اینترنتی https://www.

roytab.

ir/fanbaianasatid انجام می گیرد.

فرامرزیان مهلت ثبت نام اساتید و نخبگان برای شرکت در این مناظره را تا 18 بهمن ماه و زمان برگزاری مناظره را دهه سوم بهمن ماه اعلام کرد و ادامه داد: یکی از راهکارهای رشد علوم، گسترش پژوهش و همچنین ترویج امر مطالعه، گفت وگو


برچسب ها: دانشگاه - مناظره - رییس جهاد دانشگاهی لرستان - جهاد دانشگاهی لرستان - نخبگان - اساتید - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مناظره ملی «اساتید و نخبگان دانشگاهی» در لرستان

برگزاری مناظره ملی «اساتید و نخبگان دانشگاهی» در لرستان