مطالب مرتبط:
پولیتیکو: آمریکا فعلا از عراق و سوریه خارج نمی شود
آمریکا از عراق و سوریه خارج نمی شود!
آمریکا از سوریه و عراق خارج نمی شود
ارسال پیام مهم آمریکا به دولت عراق/ آغاز بزرگترین رزمایش نظامی ناتو از زمان جنگ سرد/ نگرانی شدید چین از تشدید تنش ها در دریای سرخ/ رزمایش جنگنده های نیروی هوایی ارمنستان
رویترز: آمریکا آمادگی خود را برای آغاز مذاکرات درباره پایان حضور نظامی در عراق اعلام کرده / این موضوع را سفیر آمریکا طی نامه ای به وزیر خارجه عراق اطلاع داده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 09:552024-01-26بين الملل

مسکو: آمریکا نمی خواهد از عراق خارج شود


نماینده رییس جمهور روسیه در امور سوریه گفت آمریکا تمام سعی خود را می کند تا خروج نیروهای خود را از عراق به تعویق بیندازد.

- نماینده رییس جمهور روسیه در امور سوریه گفت آمریکا تمام سعی خود را می کند تا خروج نیروهای خود را از عراق به تعویق بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکساندر لاورنتیف، نماینده روسیه در امور سوریه گفت که آمریکا به هر وسیله ای سعی دارد خارج کردن نظامیان خود را از عراق، به تعویق بیندازد.

پیش تر وزی‍ر دفاع عراق در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که نیروهای عراقی بعد از خروج ائتلاف نظامی غرب از این کشور، به خوبی از پس تامین امنیت عراق برخواهند آمد.

او گفت: به نظر من آمریکایی ها حل وفصل این مسئله را با تمام روش های ممکن به تعویق خواهند انداخت؛ زیرا در حال حاضر برای آن آماده نیستند.

به گفته لاورنتیف، واشنگتن خارج کردن نیروهایش از عراق را نشان دهنده یک ضعف دیگر دیده و باور دارد در کنار خروج پر هرج و مرج آمریکا از افغانستان، این برای تصویر آمریکا در جهان مخرب خواهد بود.

وی افزود که یکی از دلایل اصلی ماندگاری نیروهای آمریکا در عراق این است که اگر واشنگتن نیروهایش را از عراق خارج کند، توانایی حمایت از سربازانش در سوریه را نخواهد داشت.


برچسب ها: عراق - رییس جمهور روسیه - آمریکا - نماینده - تعویق - رییس جمهور - سوریه
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا نمی خواهد از عراق خارج شود

مسکو: آمریکا نمی خواهد از عراق خارج شود