مطالب مرتبط:
وام گیرندگان اصلی شبکه بانکی کدامند؟
20 بانکی که وام اجاره 200 میلیونی می دهند/ کدام مستاجر توان بازپرداخت اقساط 5.6 میلیونی تومانی را دارد؟
شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک کشاورزی اعلام شد
اعلام زمان مجلس ترحیم و یادبود زنده یاد رضا دولت آبادی در تهران
​اعلام زمان مجلس ترحیم و یادبود زنده یاد رضا دولت آبادی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:052024-01-22سياسي

درخواست محبی نجم آبادی برای امهال وام های بانکی کشاورزی


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری از وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی و همچنین رییس کل بانک مرکزی خواست تا نسبت به امهال وام های بانکی کشاورزی و نیز ارائه تسهیلات نگاهی جدی داشته باشند.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری از وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی و همچنین رییس کل بانک مرکزی خواست تا نسبت به امهال وام های بانکی کشاورزی و نیز ارائه تسهیلات نگاهی جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 2 بهمن 1402 صحن مجلس در تذکری به رییس جمهور گفت: گرانی های قبل از سال جدید هرگز مورد قبول نیست؛ گرانی پروانه های ساختمانی، اینترنت و برخی از کالاهای اساسی مثل گوشت نیازمند تدبیر جدی است.

وی همچنین در تذکر دیگری اظهار کرد: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست داریم با همراهی وزیر اقتصاد و دارایی و ریاست کل بانک مرکزی در امهال وام های بانکی کشاورزی و نیز ارائه تسهیلات نگاهی جدی داشته باشند؛ کشاورزان مظلوم ما که از گرانی چاه موتورها خسرانی جدی دیده اند، از این موضوع ناراحت و معترضند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - امور اقتصادی و دارایی - کشاورزی - شورای اسلامی - رییس کل بانک مرکزی - نمایندگان مجلس - امهال وام
آخرین اخبار سرویس:

درخواست محبی نجم آبادی برای امهال وام های بانکی کشاورزی

درخواست محبی نجم آبادی برای امهال وام های بانکی کشاورزی