مطالب مرتبط:
معاون وزیر کشور: 60 درصد شرکت های دانش بنیان کشور در استان تهران مستقر هستند+فیلم
5 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند
کوچی در گفت و گو با قدس: اگر دستگاه های دولتی محصول شرکت های دانش بنیان را خریداری نکنند متخلف محسوب می شوند
حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق حوزه رسانه در نمایشگاه رسانه های ایران
سهم چشمگیر بانوان در مدیرعاملی شرکت های دانش بنیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-13اقتصادي

محصولات 16 شرکت دانش بنیان در پتروکم معرفی می شود


در پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم که از امروز عصر با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در جزیره کیش آغاز به کار می کند، - در پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم که از امروز عصر با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در جزیره کیش آغاز به کار می کند، دستاوردهای 16 شرکت دانش بنیان در صنعت نفت عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم (Iran PETROCHEM 2024) با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی از عصر امروز، سه شنبه 24 بهمن در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار می کند.

در این رویداد که تا روز پنجشنبه، 26 بهمن ادامه دارد، پاویون شرکت های دانش بنیان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است و در آن 16 شرکت دانش بنیان به معرفی محصولات و توانمندی های خود در صنعت پتروشیمی می پردازند.

محصولات این شرکت ها به این شرح است: نرم افزارهای مدیریتی یکی از شرکت های دانش بنیان فعالیت خود را از سال 1388 با عرضه نرم افزارهای مالی و مدیریت (ERP) آغاز کرد و در نمایشگاه پتروکم نرم افزار تهیه صورت مالی، نرم افزار تهیه صورت‎ های مالی تلفیقی و راهکار سازمانی (ERP)خود را عرضه کرده است.


برچسب ها: پاویون شرکت های دانش بنیان - دانش بنیان - صندوق نوآوری و شکوفایی - نمایشگاه بین المللی - شرکت های دانش بنیان - شرکت دانش بنیان - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

محصولات 16 شرکت دانش بنیان در پتروکم معرفی می شود

محصولات 16 شرکت دانش بنیان در پتروکم معرفی می شود