مطالب مرتبط:
افزایش 35 درصدی حضور البرزی ها در راهپیمایی 22 بهمن، غرور آفرین بود
گپی با شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در ایلام
فیلم | دیدگاه شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن چهارمحال و بختیاری
راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات مصداق وحدت و انسجام ملی است
عکس شرکت شخصیت های سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 09:032024-02-12سياسي

بیش از 150 هزار البرزی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به حضور بیش از 150 هزار نفر از البرزی ها در راهپیمایی 22 بهمن از افزایش 35 درصدی حضور نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از حضور حماسی، شکوهمند و غرور آفرین مردم انقلابی و ولایتمدار استان البرز، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و انجمن های ادبی و هنری در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: حضور وحدت آفرین و حماسی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه البرز در کنار اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم و معزز شهدا، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: این حضور گسترده و وصف ناپذیر، لبیک به منویات مقام معظم رهبری بود که برگ زرین دیگری را در تاریخ حماسه آفرینی های ملت رقم زد و همه دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار ساخت.

وی با اشاره به حضور بیش از 150 هزار نفر از البرزی ها در راهپیمایی 22 بهمن از افزایش 35 درصدی حضور نسبت به سال گذشته خبر داد و از اصحاب رسانه و خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی به عنوان تلاش


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - راهپیمایی 22 بهمن - استان البرز - فرهنگ و ارشاد - البرز
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 150 هزار البرزی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

بیش از 150 هزار البرزی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند