مطالب مرتبط:
اتمام حجت یک فرمانده ارتش با آمریکا و اسراییل
تشکیلات خودگردان فلسطین: به آمریکا، اسراییل و غرب اعتماد نداریم
دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در تجمعی در نیوهمپشایر؛ / درگیری تظاهرکنندگان با پلیس ضدشورش در اعتراض به حضور غرفه اسراییل
هزینه هنگفتی که طوفان الاقصی به آمریکا وارد کرد
لاوروف: آمریکا، کره جنوبی و ژاپن می خواهند با کره شمالی وارد جنگ شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 20:052024-01-25بين الملل

دبیرکل نجباء: وارد فاز دوم رویارویی با آمریکا و اسراییل شده ایم


دبیرکل جنبش نجباء در پیامی با هشدار به مقامات عراقی در خصوص نقشه های آمریکا، گفت که مقاومت عراق وارد فاز دوم رویارویی با آمریکا و اسراییل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبای عراق امروز (پنج بهمن) در پیامی با اعلام ورود مقاومت عراق به فاز دوم رویارویی با آمریکا و اسراییل، به مقامات عراقی در خصوص نقشه ها و برنامه های آمریکا هشدار داد.

این بیانیه پس از آن صادر می شود که وزارت خارجه عراق ساعتی پیش در بیانیه ای از توافق با دولت آمریکا برای خروج تدریجی نظامیان ائتلاف بین المللی از عراق خبر داد.

اکرم الکعبی در بیانیه خود با تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) گفت: در این مناسبت، تأکید می کنیم که مقاومت اسلامی در عملیات های خود با هدف حمایت از غزه و آزادسازی عراق، وارد مرحله دوم شده است که نویدبخش پیروزی و آغازگر مرحله شکست [دشمن] به شمار می رود .

  او افزود: اشغالگران آمریکایی جز زبان زور نمی فهمند، جز رنگ خون نمی بینند و جز صدای موشک نمی شنوند و مقاومت به فضل الهی دارای روحیه، ایمان و پایداری برای نیل به پیروزی در این جنگ است .

دبیرکل جنبش نجباء با اشاره به بیانیه وزارت خارجه عراق گفت: اکنون که آمریکایی ها از برنامه زمان بندی خود برای عقب نشینی از عراق خبر داده اند، باید مراقب دسیسه بازی


برچسب ها: آمریکا و اسراییل - آمریکا - عراق - مقامات عراقی - مقاومت عراق - اکرم الکعبی - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل نجباء: وارد فاز دوم رویارویی با آمریکا و اسراییل شده ایم

دبیرکل نجباء: وارد فاز دوم رویارویی با آمریکا و اسراییل شده ایم