مطالب مرتبط:
ذخیره سازی 1280 نمونه خون بند ناف در خراسان جنوبی/تدوین اطلس کاربردی گیاهان دارویی
60 هزار هکتار از زمین های زراعی خراسان رضوی زیر کشت گیاهان دارویی
افزایش 20 درصدی تولید آبزیان و رشد 40 درصدی کشت گیاهان دارویی در خراسان رضوی
افت سرمایه گذاری در صنعت دارو طی 6 سال گذشته/ دولت در زمینه تدوین برنامه بازسازی و نوسازی صنایع دارویی تصمیم به هنگام بگیرد
رییس هیات عامل ایمیدرو وارد خراسان جنوبی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-04سياسي

تدوین اطلس کاربردی گیاهان دارویی خراسان جنوبی


رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به تدوین اطلس کاربردی گیاهان دارویی استان گفت: مرحله اول این طرح پژوهشی در فروردین ماه امسال به اتمام رسید و 340 گونه گیاهی در شهرستان های بیرجند و خوسف بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری در تشریح اقدامات این دستگاه به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی 12 بهمن سال 63 تاسیس شد و امیدواریم در سال پیش رو که چهلمین سال فعالیت این نهاد در استان است بتوانیم از همه ظرفیت ها و پتانسیل هایمان در راستای تحقق  اهداف و برنامه های توسعه استان بهره ببریم.

  وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کشور به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی، چهل و سه سال از حیات پر افتخار خود را پشت سر می گذارد، افزود: امسال جهاد دانشگاهی شعار جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان را برگزیده است.

  رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی، بیان کرد: این نهاد اجرای 6 طرح هماهنگ ملی در استان را در حوزه فرهنگی به سرانجام رسانده است.

  سیدکاشی با اشاره به بهره مندی 330 نفر هنرآموز در فرهنگسرای ابن حسام به میزان 3 هزار و 960  نفر ساعت و اجرای 17 طرح نظر سنج


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - خراسان جنوبی - رییس جهاد دانشگاهی - گیاهان دارویی - خراسان - جهاد - جهاددانشگاهی
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اطلس کاربردی گیاهان دارویی خراسان جنوبی

تدوین اطلس کاربردی گیاهان دارویی خراسان جنوبی