مطالب مرتبط:
کدخدایی: آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است
مردانی: باید با «جهاد تبیین» اهمیت حضور مردم پای صندوق را روشن کنید
ستادکل نیروهای مسلح: دشمن تلاش دارد مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کند
تا پای جان حافظ رای مردم خواهیم بود
مسئله اصلی در انتخابات 11 اسفند حضور مردم پای صندوق های رأی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 21:352024-02-10سياسي

آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است


عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنیم،گفت: امروز آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عباسعلی کدخدایی شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 21 بهمن مردم همدان، یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی از جمله همدان را گرامی داشت و گفت: شهید مدنی که نمونه مقاومت و علم و ایثار بود از شهدای برجسته این استان و کشور است.

کدخدایی با بیان اینکه امسال جشن انقلاب را به یازدهم اسفند گره می زنیم،افزود: باید پای صندوق های رای حاضر شویم و به جلب مشارکت حداکثری کمک کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات و پای صندوق های رای خنثی کننده توطئه های دشمنان و تقویت بخش امنیت و اقتدار میهن اسلامی است.

کدخدایی با بیان اینکه پیش از انقلاب انتخاباتی به معنای واقعی در کشور نداشتیم اما امروز مردم ما مسوولان خود را انتخاب می کنند،افزود: امروز با وجود همه تحریم ها و دسیسه های دشمن بدلیل صبر و استقامت ملت بزرگ مان دارای استقلال و آزادی هستیم.

وی با بیان اینکه توطئه های زیادی از سوی دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات چیده شده است،افزود: همه باید هوشیار بوده و مراقب توطئه های دشمنان باشیم.


برچسب ها: پای صندوق های رای - صندوق های رای - مشارکت حداکثری - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - عضو حقوقدان شورای نگهبان
آخرین اخبار سرویس:

آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است

آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است