مطالب مرتبط:
هشدار پکن نسبت به چرخه انتقام جویی در خاورمیانه
پکن در مورد شکل گیری چرخه تلافی جویی در خاورمیانه هشدار داد
انتقام گیری آمریکا از ایران چطور خواهد بود؟ دستور حملاتی مستقیم علیه اهداف ایرانی صادر می شود؟
افراد سیگاری این مطلب را دقیق تر مطالعه کنند/سازمان بهداشت جهانی و موسسه سنجش سلامت آمریکا مطالعه این مطلب را به همه توصیه می کنند
تاثیر تیلور سویفت روی نتایج انتخابات 2024 آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-30بين الملل

توصیه پکن به آمریکا برای دوری از افتادن در چرخه باطل انتقام


سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به هشدارهای روزهای اخیر مقام های آمریکایی در پی حمله به پایگاههای واشنگتن در اردن، از این کشور خواست تا از افتادن در چرخه باطل انتقام دوری کند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ سخنگوی وزارت امور خارجه چین وانگ ونبین درباره حمله به پایگاههای نظامی آمریکا در اردن گفت که پکن امیدوار است که طرفین مربوطه خویشتنداری کرده و از افتادن در چرخه باطل انتقام دوری کنند.

  بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی ، طبق گفته فرماندهی مرکزی آمریکا، روز یکشنبه هفته جاری حمله ای به پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرقی اردن صورت گرفت که در نتیجه آن سه نظامی آمریکایی کشته و 40 نفر دیگر نیز بنا بر گفته پنتاگون زخمی شدند.

وانگ در واکنش به اظهارات مقام های آمریکایی که گفته اند که به حمله به ارتش ایالات متحده در غرب آسیا واکنش نشان می دهند، گفت: از تشدید بیشتر تنش های منطقه دوری کنید .

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن گفته است که پاسخ آمریکا احتمالاً چند سطحی است و ممکن است در چند مرحله باشد و در طول زمان انجام شود .

ایالات متحده طی روزهای اخیر، اتهام زنی را علیه ایران تشدید کرده است و برخی مقام های داخلی به رییس جمهور آمریکا جو بایدن فشار آورده اند تا مستقیماً به ایران حمله کند.


برچسب ها: آمریکا - آمریکایی - سخنگوی وزارت - سخنگوی وزارت امور خارجه - سخنگوی وزارت خارجه چین - وزارت امور خارجه چین - انتقام
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پکن به آمریکا برای دوری از افتادن در چرخه باطل انتقام

توصیه پکن به آمریکا برای دوری از افتادن در چرخه باطل انتقام