مطالب مرتبط:
بهره برداری از گلخانه تمام اتوماتیک گل رز ناغان چهارمحال و بختیاری آغاز شد
انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری لغو شد
تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه فردا
40 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی مرجع در چهارمحال و بختیاری نصب شد
اجرای بذرکاری بادام دیم در 40 هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-07سياسي

پوستر روز چهارمحال و بختیاری رونمایی شد


صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مدیران حاضر در نشست معارف از نخستین پوستر روز چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مدیران حاضر در نشست معارف از نخستین پوستر روز چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

حجت الله شیروانی، رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری 18 بهمن ماه در این آیین اظهارکرد: با توجه به دیدار تاریخی مردم چهارمحال و بختیاری با امام راحل(ره) در تاریخ 20 بهمن ماه، این روز در تقویم رسمی کشور به نام روز چهارمحال نامگذاری شد.

وی ترسیم نقشه چهارمحال و بختیاری با 82 مکعب مشکی بر مبنای مناطق 82گانه استان، استفاده از تصاویر مربوط به دیدار مردم استان با امام راحل(ره)، به کارگیری نمادهای شاخص استان همچون زردکوه بختیاری، لاله واژگون، پل تاریخی زمانخان و خشت های قالی چالشتری، طراحی حروف به شکلی پویا و زنده در ذکر نام استان، قرارگیری طرح چوقای بختیاری در دو سویه نام شهرستان ها بر اساس حروف الفبا و پس زمینه ای از دشت های سرسبز چهارمحال و بختیاری را از موارد طراحی شده در این پوستر دانست.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چهارمحال - بختیاری - نماینده ولی فقیه در استان - حجت الاسلام والمسلمین - نماینده ولی فقیه - امام جمعه شهرکرد
آخرین اخبار سرویس:

پوستر روز چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

پوستر روز چهارمحال و بختیاری رونمایی شد