مطالب مرتبط:
زنگ هشدار مصرف گاز به صدا درآمد
زنگ خطر برای دریای خزر به صدا درآمد
مصرف گاز دوباره در سال جاری رکورد زد
تعطیلی ادارات و بانک ها در کردستان برای صرفه جویی در مصرف گاز
افتتاح 26 طرح گازرسانی استان یزد در دهه فجر/ مصرف 85 درصد گاز استان در بخش تولید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 21:002024-02-01اقتصادي

زنگ هشدار مصرف گاز به صدا درآمد


مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور گفت: با تداوم کاهش فراگیر دما در کشور، مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری روند صعودی خود را حفظ کرد و طی 24 ساعت گذشته، - مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور گفت: با تداوم کاهش فراگیر دما در کشور، مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری روند صعودی خود را حفظ کرد و طی 24 ساعت گذشته، به 611 میلیون مترمکعب رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عقلی در این باره توضیح داد: مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده طی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه، 11 بهمن ماه) برای نخستین بار از ابتدای سال، به بیش از 600 میلیون مترمکعب در روز رسید و عدد 610 میلیون مترمکعب را ثبت کرد که این عدد بیش از 70 درصد کل گاز تولیدی کشور است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی درباره تداوم کاهش دما در سراسر کشور طی هفته پیش رو افزود: پیش بینی می شود با تداوم بارش ها و کاهش دما در سراسر کشور، حجم مصرف روزانه گاز در هفته آینده در بخش خانگی و تجاری از مرز 650 میلیون مترمکعب عبور کند.

مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور در ادامه با اشاره به حجم مصرف گاز در استان های مختلف گفت: براساس دسته بندی اقلیم ها، به ترتیب استان های آذربایجان غربی در اقلیم یک، استان کردستان در اقلیم 2 و استان تهران در اقلیم 3 بیشترین حجم مصرف گاز را ثبت کرده اند.


برچسب ها: کشور - بخش خانگی - مترمکعب - تداوم - مصرف - روند صعودی - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هشدار مصرف گاز به صدا درآمد

زنگ هشدار مصرف گاز به صدا درآمد