مطالب مرتبط:
تنور داغ انتخابات مجلس با جلسات خانگی نامزدها در استان اردبیل
فرهنگیان گرمابخش تنور انتخابات می شوند
روزنامه های امروز یکشنبه به موضوعاتی از جمله انتخابات مجلس و حمایت از مردم غزه پرداخت
علمدار فرهنگ/12 روز تا انتخابات لیست ها بسته و رقابت ها جدی تر می شود/زمزمه نرخ بهره 40 درصدی/پیشخوان
رقیب رییسی در انتخابات: نیامده ام که رای بیاورم، آمده ام تا انتخابات پرشور شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 16:102024-02-18سياسي

گرم شدن تنور انتخابات در دورهمی های خانگی


تنور تبلیغات غیررسمی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرزی آستارا روزبه روز داغ و هیجانی تر می شود.

- ایسنا/گیلان تنور تبلیغات غیررسمی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرزی آستارا روزبه روز داغ و هیجانی تر می شود.

در حالی که هنوز به زمان رسمی آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چند روزی مانده و اسامی نامزدهای انتخاباتی از منابع رسمی اعلام نشده است اما نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در آستارا فعالیت های تبلیغی غیر رسمی خود را با شور و هیجان بالا و البته گاهی با چاشنی های تلخ و گزنده از پشت تریبون های خانگی شروع کرده اند.

برخی از نامزدهای انتخاباتی با تشکیل محافل خصوصی در روستاهای مختلف آستارا به دنبال جلب آرای مردم روستاهای پرجمعیت این شهرستان هستند.

نامزدهای انتخاباتی در آستارا تنها به محافل خصوصی خود بسنده نکرده و تبلیغات خود را به مجالس سوگواری و شادی به بهانه های مختلف گسترش داده اند.

بحث و گفت وگو در خصوص انتخابات به اوج خود رسیده و گروه های مختلف مردم و هواداران نامزدهای انتخابات در فضای مجازی و در حمایت از نامزد محبوب خود به مباحثه و گمانه زنی می پردازند.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - نامزدهای انتخابات - انتخابات - نامزدهای انتخاباتی - انتخابات مجلس - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

گرم شدن تنور انتخابات در دورهمی های خانگی

گرم شدن تنور انتخابات در دورهمی های خانگی