مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند /همه باید در انتخابات شرکت کنند
حضور در انتخابات و حفظ وحدت ملی/تبیین وظایف مردم، مسئولان و فعالان انتخاباتی؛ اهانت و سیاه نمایی ممنوع/قدردانی از نمایش سرافرازی انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
تقویت جایگاه بین المللی ایران با شرکت پرشور مردم در انتخابات
مساله انتخابات لیست اصلاح طلبان نیست، امید مردم است
حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را تضعیف خواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 18:552024-02-18سياسي

مردم، خود را از حق شرکت در انتخابات محروم نکنند/ برنامه های انتخاباتی دانشگاه خواجه نصیر


رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: شرکت در انتخابات طبق قانون اساسی کشور، حق همه ایرانیان است و طبیعا عقل حکم می کند که همه ما از این حق استفاده کنیم.

- رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: شرکت در انتخابات طبق قانون اساسی کشور، حق همه ایرانیان است و طبیعا عقل حکم می کند که همه ما از این حق استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیررضا شاهانی اظهار داشت: تمام انتخاباتی که از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برگزار می شود، نماد مردم سالاری است و جلوه اینکه مردم یک کشور بتوانند در سرنوشت خود دخالت کنند، چه به لحاظ عملی و چه به لحاظ منطقی، همین شرکت در انتخابات است.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این رابطه گفت: در هر نظام دموکراتیک و مردم سالار، شاخص اینکه مردم چقدر می توانند در سرنوشت خود تاثیر بگذارند، به لحاظ عملی شرکت در انتخابات است.

هیچ مکانیزم دیگری در دنیا برای این منظور و برای نشان دادن تاثیرگذاری مردم در تعیین سرنوشت خود به غیر از این شناخته نشده است.

شاهانی ادامه داد: از این جهت این هم یک حق است که همه شهروندان ایرانی دارند و طبیعتا عقل هم حکم می کند که از این حق همه ما استفاده کنیم.


برچسب ها: دانشگاه خواجه نصیر - شرکت در انتخابات - خواجه نصیرالدین طوسی - انتخابات - رییس دانشگاه - دانشگاه - قانون اساسی
آخرین اخبار سرویس:

مردم، خود را از حق شرکت در انتخابات محروم نکنند/ برنامه های انتخاباتی دانشگاه خواجه نصیر

مردم، خود را از حق شرکت در انتخابات محروم نکنند/ برنامه های انتخاباتی دانشگاه خواجه نصیر