مطالب مرتبط:
امام جمعه شهرکرد: مساله غزه همچنان موضوع نخست جهان اسلام است
احداث بزرگ ترین تندیس قرآنی جهان اسلام در کیش کلید خورد
طرح بزرگترین تندیس قرآنی جهان اسلام رونمایی شد
شیراز میزبان بزرگترین اعتکاف جوانان جهان اسلام + فیلم
روحانی پاکستانی: جهان اسلام به یمن افتخار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-26سياسي

امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است، گفت: باید محکومیت رژیم صهیونسیتی، رصد امور و کمک به مردم غزه به هر شکلی که ممکن است دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است، گفت: باید محکومیت رژیم صهیونسیتی، رصد امور و کمک به مردم غزه به هر شکلی که ممکن است دنبال شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: همواره در دهه فجر به ابعاد مادی انقلاب اسلامی پرداخته می شود اما این موضوع نباید ما را از ابعاد معنوی انقلاب غافل کند چرا که حقانیت انقلاب توسط همین معنویات اثبات می شود.

وی با بیان اینکه مردم در همه شرایط انقلاب را تنها نگذاشتند و با وجود تمام مشکلات پای انقلاب ایستادند، افزود: مردم به وضوح شاهد تلاش تیم دولت هستند و تمام این فعالیت ها سبب ایجاد امید در جامعه می شود اما در این بین انتظاراتی نیز وجود دارد.

نکونام اضافه کرد: مردم معتقدند در برخی موارد موتور فعالیت دولت کُند است و آن حرکتی که باید را شاهد نیستند و به این مطالبات پاسخ اقناعی داده نمی شود.

با جلسه و ارشاد کار اجرایی پیش نمی رود وی عنوان کرد: گاهی به تذکرات دلسوزانه در استان توجه نمی شود و امیدآفرینی با حضور مید


برچسب ها: امام جمعه شهرکرد - انقلاب - جهان اسلام - اسلام - شهرکرد - به گزارش خبرگزاری فارس - امروز
آخرین اخبار سرویس:

امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است

امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است