مطالب مرتبط:
رییس سازمان مالیاتی کشور به کرمان سفر می کند
باران و برف در اغلب مناطق کشور/ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق
اتصال غرب کشور به بنادر جنوب/ بارگیری نخستین محموله ریلی از سنندج به بنادر جنوبی
رییس قوه قضاییه به بوشهر سفر می کند
رییس جمهور سابق: اگر ما برنده نشویم، کار کشور تمام است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:502024-01-24سياسي

در سفر رییس پزشکی قانونی به جنوب کشور چه گذشت؟


عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز چهارشنبه، چهارم بهمن ماه، با سفر به این استان در شهرستان گناوه حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در جریان سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز چهارشنبه، چهارم بهمن ماه، با سفر به این استان در شهرستان گناوه حضور یافت.

مسجدی در ابتدای ورود به شهرستان گناوه در اداره پزشکی قانونی این شهرستان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز با کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک گناوه نیز بازدید و با کارکنان و مراجعین این اداره دیدار کرد.

وی همچنین با مسئولین ثبت شهرستان گناوه در خصوص سابقه فعالیت ثبت در شهرستان، نحوه خدمت رسانی به مراجعین، حجم مراجعات، وضعیت اراضی کشاورزی و عمده مشکلات ثبت اسناد این شهرستان گفت و گو کرد.

مسجدی در جریان این سفر امروز (چهارشنبه چهارم بهمن) ضمن بازدید از اداره گمرک و اموال تملیکی این شهرستان گفت: همکاران من در شهرستان گناوه تلاش های ارزنده و فاخری در تعیین تکلیف اموال تملیکی و به روز رسانی آن داشته اند و مطابق با سیاست های قوه قضاییه و دولت با حمایت های صورت گرفته، این اموال تعیین ت


برچسب ها: رییس سازمان پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی کشور - پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی - شهرستان گناوه - شهرستان - سازمان پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

در سفر رییس پزشکی قانونی به جنوب کشور چه گذشت؟

در سفر رییس پزشکی قانونی به جنوب کشور چه گذشت؟