مطالب مرتبط:
تخفیف یا اشتباه سیستمی 10 هزار میلیارد تومانی در شهرداری
تخفیف یا اشتباه سیستمی 10 هزار میلیارد تومانی در شهرداری / زاکانی در زمین چه کسی بازی می کند؟
خفیف یا اشتباه سیستمی 10 هزار میلیارد تومانی در شهرداری / زاکانی در زمین چه کسی بازی می کند؟
قالیباف: لاپوشانی ندارم /به من گفتند مجلس را با شهرداری اشتباه نگیر! /شایعه کردند من نمی خواهم طرح صیانت به سرانجام برسد
ایران صفر - ژاپن یک/ اشتباه مشترک دفاع و دروازه بان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 08:152024-02-04اقتصادي

تخفیف یا اشتباه سیستمی 10 هزار میلیاردی در شهرداری


با اعلام احتمال خطای سیستمی در محاسبه عوارض، اعضای کمیسیون ماده 77 در تیرماه سالجاری از شهرداری منطقه دو خواست تا نسبت به محاسبه دقیق عوارض اقدام کند و همچنین با کاهش درصد محاسبه حین پرداخت مبلغ نهایی عوارض به نرخ روز اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، یاشار سلطانی در سایتش نوشت: شهرداری منطقه دو تهران در اقدامی عجیب نسبت به کاهش 10 هزار میلیارد تومانی جریمه قطع درخت توسط شرکت توسعه عمران حکمت ایرانیان در بلوار فرهنگ اقدام کرده؛ تعدیلی که در پی اعتراض مالک یا همان قطع کننده درختان رخ داده و حالا مشخص نیست این تعدیل نرخ جریمه خطای سیستمی بود یا بخشش! در مردادماه سال 1401 شکایتی از سوی شرکت توسعه عمران حکمت ایرانیان به کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری ها ارسال می شود.

در این شکایت شرکت توسعه عمران حکمت ایرانیان از شهرداری منطقه 2 بابت نحوه محاسبه عوارض قطع درختان ملکی واقع در بلوار فرهنگ در سعادت آباد شکایت کرده بود و مدعی می شود که مبلغ بیش از 108 هزار میلیارد ریالی که شهرداری منطقه 2 مطالبه کرده؛ غیر واقعی است.

 اعضای کمیسیون ماده 77 که شامل حمید نوری نماینده دادگستری تهران، وحید قربانی نماینده وزارت کشور و حبیب کاشانی، عضو شورای شهر است نیز بعد از بررسی مستندات و توضیحات مدیران شهرداری منطقه 2 خواستار بررسی مجدد محاسبه عوارض حفظ و


برچسب ها: شرکت توسعه عمران - شهرداری - محاسبه - ایرانیان - کمیسیون ماده - شهرداری منطقه دو تهران - عوارض
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف یا اشتباه سیستمی 10 هزار میلیاردی در شهرداری

تخفیف یا اشتباه سیستمی 10 هزار میلیاردی در شهرداری