مطالب مرتبط:
احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات و گردنه ها و قطعی برق در روستاها
نجات 3 کوهنورد گرفتار در برف ارتفاعات مریوان
ارتفاع موج در تنگه هرمز به 120 سانتی متر می رسد
پیکر 2 مفقودی در ارتفاعات رابر پیدا شد
سه کوهنورد گرفتار در ارتفاعات مریوان نجات یافتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 20:452024-02-16اجتماعي

احتمال وقوع 40 سانتی متر برف در ارتفاعات گلستان


باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در ارتفاعات و کولاک، هواشناسی گلستان به کوهنوردان توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

- ایسنا/گلستان باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در ارتفاعات و کولاک، هواشناسی گلستان به کوهنوردان توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

امان محمد کمالی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه بارش های جوی از شب گذشته در استان گلستان آغاز شده و تا صبح سه شنبه ادامه دارد، اظهار کرد: دمای هوای گلستان امروز نسبت به روز گذشته کاهش 8 تا 10 درجه ای داشته و این کاهش دما در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

وی حداکثر دمای هوای گلستان را امروز 12 تا 15 درجه اعلام و تصریح کرد: حداکثر دمای هوای گلستان در روز گذشته 25 درجه بود و ما امروز شاهد کاهش هشت تا ده درجه ای دما در استان بودیم.

مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه در روز یکشنبه کاهش دمای استان به اوج خود خواهد رسید، اضافه کرد: دمای هوا در شرق استان و شهرستان های کلاله، مراوه تپه و گنبدکاووس به صفر و حتی زیر صفر خواهد رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه دمای صفر درجه و نزدیک به صفر تا اواخر هفته آینده به ویژه در زمان صبح و شب خواهیم داشت، گفت: دمای هوا در مناطق کوهستانی منفی خواهد بود و انتظار داریم بار


برچسب ها: گلستان - هواشناسی گلستان - ورود سامانه بارشی جدید - ارتفاعات - ورود سامانه بارشی - سامانه بارشی جدید - بارش برف و باران
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع 40 سانتی متر برف در ارتفاعات گلستان

احتمال وقوع 40 سانتی متر برف در ارتفاعات گلستان