مطالب مرتبط:
چراغ سبز برانکو برای بازگشت به پرسپولیس
چراغ سبز غیرمنتظره برانکو به حضور در پرسپولیس پس از اخراج از عمان!
چراغ سبز سرمربی کروات به سرخپوشان
ببینید | موقعیت عجیب مسی؛ امضا در پشت چراغ قرمز!
چراغ سبز برانکو به پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:052024-01-27اقتصادي

آخرین سوسوی چراغ کارخانه دلارسازی همدان!


مجتمع پتروشیمی هگمتانه که از آن به عنوان الماس یا کارخانه دلارسازی همدان یاد می شود، در ورطه نبود خوراک گرفتار شده و گهگداری با رایزنی و گاها با فشارهای بسیار، - خبرگزاری فارس-همدان:  پتروشیمی هگمتانه پس از 18 سال کش و قوس افتتاح شد ؛ این جمله سرخط اخبار دی ماه سال 99 بود و در تشریح این تیتر، خبری با این مضمون مخابره شد  مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان روز پنجشنبه چهارم دی ماه سال 99 در مراسمی با حضور مقامات استانی و در ارتباط تصویری زنده با رییس جمهوری اسلامی ایران، به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه پتروشیمی هگمتانه به صورت مستقیم برای 250 نفر و به صورت غیر مستقیم بیش از 2 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

همین چند خط بس بود تا جانی دوباره به صنعت استان دمیده شود و امید از سر روی اهالی همدانا فرو ریزد؛ تکاپو در راستای جذب نیرو، آغاز به کار و تولید و مهمتر از دیگر موارد صادرات محصولات صادراتی، تنها تولیدکننده pvc پزشکی کشور نقل محافل آن روزها شده بود.

اما دیری نپایید که خبری با این فحوا پتروشیمی هگمتانه برای تامین خوراک با مشکلاتی مواجه است، اگرچه پیگیری های لازم در این راستا انجام شد تا از تعطیلی این واحد جلوگیری شود دست به دست شد و سایه عدم تامین خوراک بر تولید صادراتی ای


برچسب ها: پتروشیمی هگمتانه - پتروشیمی - هگمتانه - بهره برداری - همدان - کارخانه - ارتباط تصویری
آخرین اخبار سرویس:

آخرین سوسوی چراغ کارخانه دلارسازی همدان!

آخرین سوسوی چراغ کارخانه دلارسازی همدان!