مطالب مرتبط:
حملات مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده
انتقاد شدید سخنگوی فرماندهی کل عراق از عملکرد آمریکا
حمدان: تلاش آمریکا برای جدا کردن عملیات ارتش یمن از غزه شکست خورده است
ازسرگیری حملات انگلیس و آمریکا به یمن
دزدی با دوچرخه در فلوریدای آمریکا (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 10:202024-02-10سياسي

2 زلزله بزرگ در سیاست داخلی آمریکا


«عرصه سیاست داخلی آمریکا در روزهای اخیر درگیر دو زلزله بزرگ شد که بسیاری از ناظران و تحلیلگران معتقدند این رویدادها می توانند تبعات و پیامدهای جدی را برای این کشور و آینده معادلات سیاسی و اجتماعی آن داشته باشند.

- عرصه سیاست داخلی آمریکا در روزهای اخیر درگیر دو زلزله بزرگ شد که بسیاری از ناظران و تحلیلگران معتقدند این رویدادها می توانند تبعات و پیامدهای جدی را برای این کشور و آینده معادلات سیاسی و اجتماعی آن داشته باشند.

رویدادهایی که بیش از همه تابعی از نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا هستند و انتظار می رود که در ماه های آتی نیز شاهد وقوع تحولات مشابه با آن ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرارو، عرصه سیاسی آمریکا در روزهای اخیر شرایط پرتنشی را سپری کرده و می کند.

در این راستا، اینطور به نظر می رسد که جلوه های بیرونی کشمکش ها و رقابت های انتخاباتی انتخاباتِ سال 2024 آمریکا روز به روز نمودهای واضح و عینی تری را به خود می گیرد.

در واقع، درگیری های پنهانِ دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکایی، آشکارتر می شود و البته که سیلی از تنش و آشوب، معادلات سیاسی و اجتماعی آمریکا را در برمی گیرد.

در این راستا، اخیرا شاهد وقوع دو زلزله بزرگ سیاسی در آمریکا بودیم که در نوع خود پالس های معناداری را در مورد تحولا


برچسب ها: روزهای اخیر - سیاست داخلی - آمریکا - انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - زمان برگزاری انتخابات - برگزاری انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

2 زلزله بزرگ در سیاست داخلی آمریکا

2 زلزله بزرگ در سیاست داخلی آمریکا