مطالب مرتبط:
تفاهم نامه همکاری اداره کل راه و شهرسازی البرز با دانشگاه هنر ایران منعقد شد
تردد در تمامی راه های استان البرز جریان دارد
تشریح آخرین وضعیت راه های استان البرز
مسدود شدن 160 راه روستایی لرستان به دلیل بارش برف
راه های روستایی مسدود شده از برف در بروجرد بازگشایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 17:252024-01-27اجتماعي

همه راه های روستایی البرز باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با تلاش نیروهای راهداری با وجود بارش برف در این استان همه راه های روستایی البرز باز است.

- علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان البرز تمام نیروهای راهداری به همراه تجهیزات لازم با آمادگی کامل در محورهای برفگیر، گردنه ها، محورهای شریانی و اصلی مستقر شدند.

وی افزود: با شروع بارش برف فعالیت نیروهای راهداری برای برفروبی و نمک پاشی در راه های استان آغاز شد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده انسدادی در هیچکدام از راه های مواصلاتی البرز نداشتیم و تردد در همه محورها به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و شمشک-دیزین در جریان است.

این مسئول درباره وضعیت راه های روستایی نیز توضیح داد و گفت: هنگام بارش باران و برف اقدامات اجرایی برای برفروبی و نمک پاشی و رفع انسداد راه ها با محوریت راه های شریانی، اصلی، فرعی و راه های روستایی انجام می شود که به تبع طی بارش های اخیر هم اقدامات صورت گرفته با این اولویت در حال انجام است.

زندی فر توضیح داد: با تلاش همکاران راهداری تاکنون هیچ گزارشی از دهیاری های مناطق کوهستانی استان از جمله طالقان در خصوص مسدود شدن راه های روستایی دریاف


برچسب ها: راه های روستایی - راهداری - البرز - مدیرکل راهداری - بارش برف - روستایی - استان البرز
آخرین اخبار سرویس:

همه راه های روستایی البرز باز است

همه راه های روستایی البرز باز است