مطالب مرتبط:
قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا
قتل هولناک مادر و دختر به دست مردان ناشناس!
جزییات تازه از قتل هولناک مادر و دختر در غرب پایتخت
جزییات تکاندهنده از قتل دختر 7 ساله به دست زن همسایه
معمای قتل مادر و دختر در غرب پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 23:302024-02-05حوادث

قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا


زن و شوهر تبهکار سارق خودرو بودند/ عامل قتل در بوستان ولایت دستگیر شد/ قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا/ اژدهای زرد شکار شد/ کلاهبرداری زن میوه فروش از مشتریان/ معمای پلخمون در کیسه دزدان مغزخودرو!/ محاکمه پدری که در دفاع از پسرش قاتل شد - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه شانزدهم بهمن ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  زن و شوهر تبهکار سارق خودرو بودند مرد سارقی که با همدستی همسرش خودرو ها را سرقت و برای اوراق کردن به جنوب کشور منتقل می کرد وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید در خانه همسایه اش مخفی شد، اما با شلیک پلیس به دام افتاد.

بیشتر بخوانید عامل قتل در بوستان ولایت دستگیر شد عاملان قتل پسر جوان در بوستان ولایت تهران در کمتر از 24 ساعت دستگیر و مدعی شدند به خاطر یک نگاه چپ مرتکب قتل شده اند.

بیشتر بخوانید قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا رد جوان وقتی برای ملاقات نامزدش به خانه آن ها می رفت با دیدن دو مرد ناشناس که از دیوار خانه پایین پریدند و فرار کردند هرگز تصور نمی کرد که آن ها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند.

بیشتر بخوانید اژد های زرد شکار شد اعضای یک باند موبایل قاپی که سرکرده آن کاپشنی با تصویر اژد های زرد برتن داشت، در حالی متلاشی شد که نقشه آنان برای فریب پلیس نی


برچسب ها: بوستان ولایت - مادر و دختر - خودرو - سارق خودرو - بوستان - هولناک - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا

قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا