مطالب مرتبط:
فرصت 3ماهه به شرکت های زیان ده صندوق ذخیره فرهنگیان
فرصت سه ماهه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به شرکت های زیان ده
فرصت سه ماهه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به شرکت های زیان ده
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه رونمایی از خدمات نوین و دستاورد های ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان: 1٫6 میلیون سهامدار داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-17اقتصادي

فرصت سه ماهه شرکت های زیان ده صندوق فرهنگیان برای سودآوری


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به شرکت های زیان ده این صندوق سه ماه فرصت داد تا برنامه های جامع عملیاتی خود را برای خروج از زیان و سودآوری پایدار ارائه کنند.

- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به شرکت های زیان ده این صندوق سه ماه فرصت داد تا برنامه های جامع عملیاتی خود را برای خروج از زیان و سودآوری پایدار ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن احمدی ضمن حضور در محل هلدینگ های وابسته به این صندوق با مدیران عامل، معاونین و مدیران عامل شرکت های تابعه هلدینگ تدبیرگران اطلس و هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان به دیدار و گفت وگو پرداخت.

مدیرعامل صندوق ذخیره در این دیدارها طی سخنانی با تأکید بر ضرورت بازسازی اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان رویکرد تحولی پیش روی این موسسه در دوره جدید را مبتنی بر انگاره های راهبردی نظیر صیانت، شفافیت، هم افزایی، خروج از بنگاه داری زیان ده، مولدسازی، اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری، فسادستیزی، توجه به اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، تعالی سرمایه انسانی، چابک سازی و ارزش آفرینی پایدار برشمرد و تأکید کرد برای تحقق این مهم باید هم صدا و هم گرا گفتمان مشترک و نقشه راه مناسبی را طرحی و اجرا کنیم.

احمدی با اشاره به فرصت سه ماهه این شرکت ها برای خروج از بحران و توقف زیان، یادآور شد: در صورت استمرار وضع موجود و عدم ارائه ب


برچسب ها: صندوق ذخیره فرهنگیان - شرکت های زیان ده - صندوق ذخیره - فرهنگیان - صندوق - زیان ده - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سه ماهه شرکت های زیان ده صندوق فرهنگیان برای سودآوری

فرصت سه ماهه شرکت های زیان ده صندوق فرهنگیان برای سودآوری