مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات: پروژه فیبرنوری با سرعت در 200 شهر در حال اجرا است
وزیر ارتباطات: پروژه فیبرنوری با سرعت در 200 شهر در حال اجراست
پروژه فیبر نوری در 3 شهر استان یزد افتتاح می شود
سفر وزیر کشور به کرمانشاه/ افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر + فیلم
وزیر کشور برای افتتاح چند پروژه دهه مبارک فجر وارد کرمانشاه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:552024-02-05سياسي

وزیر ارتباطات پوشش کامل پروژه فیبرنوری چند شهر یزد را افتتاح خواهد کرد


وزیر ارتباطات برای افتتاح پروژه پوشش کامل فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای میبد، بافق و حمیدیا و چند طرح ارتباطی در سفری یک روزه به استان یزد می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب (دوشنبه) همزمان با ایام مبارک دهه فجر، به یزد سفر می کند.

قرار است در سفر زارع پور، با افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای میبد، بافق و حمیدیا، بطور کامل این سه شهر تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.

در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای میبد، بافق و حمیدیا که از طریق اپراتور پیشگامان اجرا شده، بیش از 1600 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی صورت گرفته است تا دسترسی بیش از 53 هزار خانوار به سرعت های چندصدمگابیتی اینترنت فراهم شود.

وزیر ارتباطات همچنین ضمن بازدید از روند احداث این پروژه در شهرستان یزد، 299 پروژه ارتباطی این استان را که با سرمایه گذاری بیش از 725 میلیارد تومان احداث شده را نیز افتتاح کند.

از جمله این پروژه ها می توان اشاره کرد به راه اندازی 3 سایت 5G تلفن همراه در شهر یزد، احداث 15 سایت ارتباطی در بخش روستایی، راه اندازی باجه های پست بانک روستایی در شهرک صنعتی، عقدا و ترک آباد و همچنین فاز دوم توسعه شبکه IP م


برچسب ها: وزیر ارتباطات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات - فیبرنوری - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - افتتاح پروژه
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات پوشش کامل پروژه فیبرنوری چند شهر یزد را افتتاح خواهد کرد

وزیر ارتباطات پوشش کامل پروژه فیبرنوری چند شهر یزد را افتتاح خواهد کرد